حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
دشمن از محور مقاومت شکست خورده است
امام جمعه بروجرد:

دشمن از محور مقاومت شکست خورده است

امام جمعه بروجرد گفت: دشمن بارها از محور مقاومت شکست خورده و زوال دشمن تسریع یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دست سودجویان از جمله آمریکا از منافع کشور کوتاه شد، از همین رو برای ضربه به کشور، جنگ هشت ساله را تحمیل کردند ولی با شکست روبرو شدند.

وی افزود: امروز ملت‌های آزادی‌خواه از جمله یمن، عراق، لبنان و سوریه از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و در مقابل دشمن ایستاده‌اند و همین ایستادگی سبب شده تا دشمن بارها از محور مقاومت شکست بخورد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حمله موشکی به سمت رژیم‌صهیونیستی، تصریح کرد: عملیات وعده‌صادق ۲ با توان نیروهای مسلح انجام شد و ضربه بزرگی را به دشمن وارد کرد و اوج اقتدار ایران به جهان نشان داده شد.

حسینی بیان کرد: دشمنان بدانند با شهادت سید حسن نصرالله، جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه قوی‌تر مسیر خود را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به درایت مقام معظم رهبری، گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران بسیار قوی و شجاع است و شاگردان زیادی در مکتب ایشان تربیت شدند که بسیار قدرتمند در برابر دشمن ایستاده‌اند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در عملیات عملیات وعده‌صادق ۲ تعداد زیادی از مراکز نظامی دشمن مورد هدف قرار داده شد و این عملیات سبب شد تا رزمندگان جبهه مقاومت محکم‌تر ادامه دهند.

حسینی با اشاره به روز جهانی کودک، یادآور شد: برای تربیت یک کودک باید اخلاق اسلامی در خانواده مد نظر قرار گیرد تا در سن بالاتر بتوانند با همین اخلاق در جامعه نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

وی با اشاره به سالروز هجرت امام‌راحل به فرانسه، افزود:  امام‌ راحل با حضور در این کشور توانست افکار و اندیشه‌های خود را به همه مردم صادر نماید.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از