حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

دعای عرفه در ۵۰ نقطه لرستان برگزار می‌شود

دعای عرفه در ۵۰ نقطه لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: عصر امروز دعای عرفه در ۵۰ نقطه استان لرستان با حضور مردم مومن و متدین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برنامه‌های روز عرفه، اظهارداشت: امروز دعای عرفه در ۵۰ نقطه از استان لرستان با حضور مردم مومن و متدین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم عصر امروز برگزار می‌شود و دعای روز عرفه به همراه مداحی قرائت خواهد شد که این مراسم قرار است ساعت ۱۶ عصر برگزار شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: همچنین فردا همزمان با روز عید قربان که یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، نماز عید در همه مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان برپا می‌شود که اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌نیا با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت، گفت: در کل استان بیش از ۴۰۰ برنامه مختلف در این دهه برنامه‌ریزی شده که اجرا می‌شود و این برنامه‌ها شامل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی یادآور شد: در این ایام نیز مبلغانی به مناسبت عید غدیر به مناطقی از استان اعزام می‌شوند که تلاش شده تا بیشتر در مناطق روستایی مستقر شوند و همه مبلغان در این ایام اقدام به تبیین اهمیت غدیر کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از