حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج هنرمندان لرستان مطرح کرد:

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع انتخابات در لرستان

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع انتخابات در لرستان

مسئول بسیج هنرمندان لرستان گفت: تاکنون ۹ تئاتر خیابانی، ۱۲ سرود خیابانی، بیش از ۲۰ هزار دعوت چهره به چهره، تماس تلفنی، پیامک و ۳۶ نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات در سطح استان لرستان برگزار شده است.

سعید داوودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات فعالیت‌های هنری در حوزه تئاتر خیابانی، خوش‌نویسی و سرود خیابانی در سطح استان لرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: عمده فعالیت‌های هنرمندان در زمینه انتخابات از روز سه‌شنبه آغاز شده و امروز اجرای‌های بیشتری انجام می‌شود در این راستا تاکنون ۹ تئاتر خیابانی، ۱۲ سرود خیابانی، بیش از ۲۰ هزار دعوت چهره به چهره، تماس تلفنی، پیامک و ۳۶ نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات در سطح استان لرستان برگزار شده است.

مسئول بسیج هنرمندان لرستان تصریح کرد: وضعیت مشارکت باید بالا برود زیرا وقتی رئیس جمهور با مشارکت بالا انتخابات شود قدرتش بیشتر است و توان بازدارندگی و امنیتی بالاتر می‌شود که بتواند از حق و حقوق ملت دفاع کند، ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو یک رئیس جمهور اصلح در تراز شهید جمهور انتخاب شود که بتواند راه شهدا را ادامه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از