حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون هواشناسی لرستان:

دمای هوای لرستان به صفر می‌رسد

دمای هوای لرستان به صفر می‌رسد

معاون هواشناسی لرستان گفت: فردا شب، دمای هوای شهرهای شمالی و شرقی لرستان به زیر صفر و برای مرکز و نواحی از غرب استان به محدوده صفر می‌رسد.

زینب اکبری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در لرستان اظهارداشت: بیشترین مقدار بارندگی این سامانه بارشی، از ابتدای فعالیت تاکنون برای سپیددشت با ۱۶ میلی‌متر بوده است، همچنین در شول‌آباد ۱۴ میلی‌متر، ریمله ۱۱ میلی‌متر، بروجرد ۶ میلی‌متر، خرم‌آباد، سراب دوره و ایمان‌آباد نیز پنج میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است، در مابقی نقاط استان نیز زیر سه میلی‌متر بارش داشته‌ایم.

وی افزود: تا پایان وقت امروز باز هم فعالیت این سامانه بارشی را در سطح استان داریم و پیرو هشدارهای صادره بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و مه‌آلودگی هوا را خواهیم داشت.

معاون هواشناسی لرستان عنوان کرد: پیک بارندگی‌ها نیز برای نوار جنوبی استان مانند جنوب شهرستان پلدختر، جنوب خرم‌آباد و نواحی از سپیددشت و شول‌آباد است و موج اصلی بارش‌ها امشب قدری تضعیف می‌شود اما برای فردا سه‌شنبه برای همه نقاط استان باز هم بارش‌هایی را به شکل رگباری پیش‌بینی می‌کنیم.

وی بیان کرد: فردا برای ارتفاعات و مناطق کوهستانی لرستان، رگبار برف و شاید هم در شهرهای سردسیر استان رگبار پراکنده برف را داشته باشیم.

اکبری با اشاره به اینکه این سامانه بارشی فردا شب کاملاً از جو استان خارج می‌شود، گفت: برای فردا شب کاهش دماهای شبانه منجر به این می‌شود که دمای هوای شهرهای شمالی و شرقی لرستان به زیر صفر و برای مرکز و نواحی از غرب استان به محدوده صفر برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از