حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

دهه‌فجر بهترین فرصت برای بیان پیشرفت‌های کشور است

دهه‌فجر بهترین فرصت برای بیان پیشرفت‌های کشور است

امام جمعه بروجرد گفت: دهه‌فجر بهترین فرصت برای بیان پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور است و مدیران عملکرد دستگاه‌ها را بازگو نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بروجرد که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهارداشت: ماه رجب و ایام اعتکاف بهترین ایام برای جمع‌آوری توشه آخرت است و در این ماه خدا به بندگان عنایت داشته و فرصتی برای بندگی و خودسازی است.

وی با اشاره به بیان دستاوردهای انقلاب، افزود: علیرغم توطئه‌ها و تحریم‌هایی که از سوی دشمن طی این سال‌ها صورت گرفته، اما ایران پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته و باید این موفقیت‌ها به خوبی برای همه مردم و نسل جوان بازگو و تبیین شود.

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: باید تلاش کرد تا دستاوردهای انقلاب و نظام به بهترین شکل برای مردم بیان شود و هر سخنرانی در این راستا باید مستند باشد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

حسینی عنوان کرد: خدمت به مردم نقش مهمی در امیدواری دارد لذا لازم است در راستای مهارگرانی و تورم، اقداماتی صورت گیرد که منجر به ایجاد امید گردد و با خدمت بیشتر به مردم باید زمینه حضور پرشور در انتخابات را فراهم کرد.

وی یادآورشد: امروز مدیران با برنامه‌ریزی و استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، می‌توانند به مردم خدمت کنند و راهکارهایی را در این راستا به کار گیرند تا مشکلات مردم برطرف گردد.

امام‌جمعه بروجرد گفت: در بروجرد قرارگاه رفع موانع تولید ایجاد شده که در راستای حل مشکل واحدهای تولیدی و ایجاد شغل برای افرادی که جویای کار هستند، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حسینی اظهارداشت: مردم با حضور در انتخابات، پایبندی خود را به نظام نشان خواهند داد و همه باید در این زمینه همکاری نمایند تا انتخابات به خوبی برگزار گردد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین نصرت‌الله موسوی افزود: ۳۰ برنامه توسط تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده که در دهه‌فجر برگزار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ۴۶ گفتمان دینی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری جشن شب‌های انقلاب در ۱۰ مسجد، سخنرانی با محوریت جهادتبیین بخشی از برنامه‌های ایام دهه‌‌فجر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از