حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان:

دومین رویداد مسئله‌ محور در لرستان برگزار می‌شود

دومین رویداد مسئله‌ محور در لرستان برگزار می‌شود

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان گفت: دومین رویداد مسئله‌ محور توسط بسیج دانشجویی در لرستان برگزار می‌شود.

پویان پدرام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهار داشت: سال گذشته نخستین رویداد مسئله‌ محور در استان برگزار شد و امسال تلاش می‌شود تا دومین رویداد مسئله‌ محور در لرستان برگزار شود که این رویداد در حوزه پیوند بین صنعت و دانشگاه برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی افزود: بسیج دانشجویی در هر جایی که خلاء وجود داشته باشد، ورود پیدا می‌کند تا بتواند با ارائه طرح و ایده، در راستای رفع مشکل اقدام نماید برهمین اساس باتوجه به لزوم هماهنگی و پیوند صنعت و دانشگاه، این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: باید تلاش کرد تا از طریق دانشگاه و با استفاده از ظرفیت نخبگان و افراد دارای طرح و ایده، این مسائل را بومی‌سازی کرد و در جهت حل آن‍‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

پدرام با اشاره به تلاش بسیج دانشجویی در راستای تحقق شعار سال، گفت: این بخش از بسیج رسالت‌هایی را بر عهده دارد که هدف اصلی این است که مشارکت‌ها و برنامه‌ها به سمت جهش تولید با مشارکت مردم سوق داده شود.

وی یادآورشد: برهمین اساس مراکز تحقیقاتی«مِشکات» ایجاد شده که سه هسته مختلف دارد که در قالب این طرح، پروژه‌ها دریافت می‌شود و خود دانشجویان در جهت ارائه راهکاری و حل آن‌ها اقدام می‌کنند.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی لرستان خاطرنشان کرد: احصاء و حل مشکلات بخش‌ها، ادارات مختلف و یا نهادها از اهداف مهم بسیج دانشجویی در این طرح است که در استان لرستان این طرح در حال اجرا می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از