حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
رئیس جدید دادگستری و دادستان بروجرد معرفی شدند

رئیس جدید دادگستری و دادستان بروجرد معرفی شدند

طی مراسمی و با حضور رئیس‌کل دادگستری لرستان، رئیس جدید دادگستری و دادستان بروجرد معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» امیررضا صارمی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان بروجرد که در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: همه به جایگاه این دستگاه قضایی واقف هستند و آنچه موجب افتخار است اینکه رئیس دستگاه قضایی توسط رهبری انتخاب می‌شود.

وی افزود: در سند تحول دستگاه قضایی، مطالبات مردم گنجانده شده که یکی بحث امنیت است و خط قرمز ما امنیت مردم می‌باشد و کسانی که با رفتار خود این امنیت را مخدوش کنند مورد برخورد قرار می‌گیرند.

رئیس دادگستری بروجرد تصریح کرد: می‌دانیم اگر بخواهیم در امورات مردم کار کنیم باید از همه دستگاه‌ها کمک گرفت و پیشگیری فقط مختص دستگاه قضایی نیست بلکه همه می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

در ادامه گودرز امرایی دادستان جدید بروجرد گفت: سند تحول شاخص‌هایی را برای ما تعیین کرده است و نقشه راه و سیاست راه است که اجرای کامل همه شاخص‌ها مدنظر است و تحولی ایجاد خواهیم کرد تا رتبه برتری را کسب کنیم.

وی افزود: رضایتمندی مردم از اهداف ماست و همچنین احقاق حقوق عامه در دستور کار است لذا وحدت در کار و تعامل با دستگاه‌ها منجر به نتیجه می‌شود، علاوه بر این نیز برخورد با ترک فعل مدیران و مبارزه با فساد را در دستور کار داریم.

سجاد بیرانوند دادستان اسبق بروجرد نیز گفت: در بدو شروع کارم اجرای مفاد سند تحول را در دستور کار قرار دادم که با همکاری همکاران در همه حوزه‌ها به نتایج خوبی دست یافتیم.

وی افزود: موجودی پرونده‌ها با ورود ما ۶ هزار و ۷۰۴ فقره بود که با کاهش ۷۷۰ پرونده، امروز تعداد پرونده‌ها به ۵ هزار و ۳۰۰ رسیده است.

دادستان سابق بروجرد تصریح کرد: در راستای کاهش جرائم نیز جلساتی تشکیل شد و در این مدت ۲۸۳ هکتار از اراضی رفع تصرف شد و همچنین ۸۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز قلع و قمع شد که ۱۲ هکتار از اراضی با این اقدام برگشت.

بیرانوند بیان کرد: از دیگر اقداماتی که انجام شده، آزادسازی بیش از  ۷ هکتار حریم و بستر رودخانه بود و ساماندهی دستفروشان، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده است.

وی عنوان کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید نیز ۱۱ شرکت تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند و مشکلات آن‌ها بررسی شد و ۹ تا واحد احیاء شده و در حال فعالیت هستند.

در ادامه از زحمات خیرعلی کرمی‌عالم رئیس سابق دادگستری بروجرد تقدیر و امیررضا صارمی به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی گردید، همچنین در این جلسه از زحمات سجاد بیرانوند دادستان سابق بروجرد تقدیر و گودرز امرایی به عنوان دادستان جدید معرفی شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از