حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد خلفوند؛

راضی‌ام بدنم در راه اسلام قطعه قطعه شود

راضی‌ام بدنم در راه اسلام قطعه قطعه شود

شهید «سید ولی‌الله خلفوند» در وصیت‌نامه خود نوشته است: راضی‌ام که بدنم در راه اسلام قطعه قطعه شود و اينگونه مردن برايم بسيار بسيار شيرين است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید سید ولی‌الله خلفوند، يكم مهر ۱۳۳۹، در روستای ويسيان از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت. معلم بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. بيست و دوم بهمن ۱۳۶۴، در فاو عراق بر اثر اصابت تركش به شكم، دست و پا، شهيد شد. مزار او در بهشت رضای شهرستان زادگاهش واقع است.

 

وصیت‌نامه شهید:

بارالها راه حسين(علیه‌السلام) راه اسلام است و اين راه احتياج به خون دارد آن هم نه هر خونی، خون پاک می‌خواهد راستی خون پاک كدام است. مگر نه اينكه خون نجس است؟ جواب بله است ولی خونی پاک است كه خداوند نور ايمان خود را در قلب صاحب خون می‌‌اندازد و چون قلب مركز و محل تصفيه خون می‌باشد نور خدا اگر به آن تابيد ديگر تمامی خون پاک می‌باشد البته نه به ظاهر بلكه باطنی، به‌راستی تمامی خون‌هايی كه در راه اسلام ريخته شده‌اند پاک می‌باشند.

اگر اين خون‌های پاک نبودند امروز اثری از اسلام نبود. خداوندا خودت گفتی كه مرا بخوانيد تا اجابت كنم شما را، من عاجزانه از تو می‌خواهم كه نور ايمانت را در دل من و برادران همرزمم منور گردانی اگر نور ايمان در دل من باشد ديگر مرگ برايم معنایی ندارد.

راضی هستم که بدنم تكه تكه و قطعه قطعه شود در راه اسلام و اينگونه مردن برايم بسيار بسيار شيرين است چرا برای اينكه انسان لحظه‌ای با خدای خود خلوت می‌كند آنقدر شيرين است كه نمی‌شود روی كاغذ آن را آورد تا چه رسد به آنكه به نزد خدای خود برسد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدی خمينی را نگهدار

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از