حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/11 شمسی | 2024/10/02 میلادی
راه و مکتب شهید نصرالله ادامه دارد
استاد حوزه و دانشگاه:

راه و مکتب شهید نصرالله ادامه دارد

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهدا تضمین ادامه راه و مکتب هستند، گفت: جسم شهید نصرالله از میان مؤمنان به قرب امام حسین (ع) پرواز کرد اما راه و مکتب شهید نصرالله وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا صبح امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون لرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ربانیون در طول تاریخ بشریت کسانی بودند که به عنوان اصحاب اهل حق همراه پیامبران و اوصیاء بودند و در ادامه در مسیر انبیاء و اوصیاء جزء صدیقین و شهدا قرار گرفتند، نمونه‌های ارزشمندِ دیندارانِ با بصیرتی در طول تاریخ بودند که حضور به موقع، به هنگام، مؤثر و به فرمان ولی زمان خود اقدام عاجل و مؤثر داشتند.

وی افزود: این افراد در زمان ما و در هر زمان کسانی بودند که سرنوشت‌ها را تغییر دادند، شهدا گل سرسبد ربانیون و صابرین بوده و هستند بنابراین شهادت در این مسیر با این ویژگی‌ها پایان راه نیست بلکه تولد دیگری است، شهادت ریختن خون بر زمین نیست بلکه شهادت مزد مردان خداست و خون حیات را در شریان‌ها جامعه جریان می‌دهد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در این مقطع زمانی حضور ارزشمند شما مؤمنان در این مکان به دلیل ابراز برائت و شکایت و فریاد بلند علیه سلطه جهانی است، نظام سلطه‌ای که به دنبال محو عدالت، انسانیت و معنویت است اما در مقابل آن مجاهدین و صابرین ایستادند.

وی بیان کرد: نظام سلطه برای برهم زدن تمرکز منطقه، انقلاب اسلامی و جهان و ناامنی‌سازی در خاورمیانه و اطراف ایران برنامه‌ریزی و اقدام کرد و به دنبال به بن بست کشیدن انقلاب اسلامی در چارچوب مرز‌های خود و تغییر موازنه قدرت در منطقه بود.

متقی‌نیا گفت: اما در مقابل نظام سلطه به یکباره پرچمی که روزگاری بر دوش کلینی شیعه بود روی دست امام خمینی (ره) و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و با مکتبی که ربانیون و صابرینِ مجاهدی مانند شهید نصرالله و شهید سلیمانی را تربیت کرد نقشه‌های دشمن را برهم زدند.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله یک مکتب را طراحی کرد، تصریح کرد: جسم شهید نصرالله از میان مؤمنان به قرب امام حسین (ع) پرواز کرد اما راه و مکتب شهید نصرالله وجود دارد، شهید نصرالله زنده است به همان دلیلی که شهدای انقلاب اسلامی زنده هستند چون مکتب پایه‌گذاری کردند و در این مکتب پشیمانی وجود ندارد، ما از هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با نظام سلطه پشیمان نیستیم در جنگ برکاتی بود و پایه حملات موشکی شب گذشته از برکات دفاع مقدس است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: شهدا تضمین ادامه راه و مکتب هستند بنابراین پیام شهدا اعتماد، اعتقاد، باور و ایمان تا بن دندان به مکتب شهید نصرالله و شهید سلیمانی است، شهید نصرالله دو ویژگی برجسته مطیع ولایت و‌ کارآمدی و تدبیر برای عمل و جهاد را دارا بود بنابراین باید به تبعیت از این شهید در عمل و قول مطیع ولایت باشیم و مطالبه مردم از مسئولان این است که مانند شهید نصرالله که نسبت به دشمنان انقلاب خوشبین نبود خوشبینی را کنار بگذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از