حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/05/15 شمسی | 2024/08/05 میلادی
مسئول بسیج سازندگی لرستان:

رزمایش «جهادگران فاطمی» در لرستان برگزار می‌شود

رزمایش «جهادگران فاطمی» در لرستان برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی» با حضور ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان جهانبخش صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی، اظهارداشت: در راستای محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف سطح استان، رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در دستور کار قرار گرفته که در راستای اجرای این طرح، تیم‌های جهادی برای زدودن غبار محرومیت وارد میدان می‌شوند.

وی افزود: این رزمایش به مدت ۱۰ روز از نهم تا ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد که تیم‌های تخصصی و عمومی طبق توانایی که دارند به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: این رزمایش در چند بخش مختلف عمرانی، فرهنگی، کشاورزی، درمانی و بهداشتی برگزار خواهد شد که در مجموع ساخت و تعمیر منازل محرومان، کشاورزی و دامپروری، رنگ‌آمیزی مدارس در طرح شهید عجمیان در دستور کار قرار دارد.

جهانبخش بیان کرد: این رزمایش همزمان با سالگرد صدور فرمان ۹ بندی مقام معظم رهبری نسبت به گروه‌های جهادی برگزار می‌شود و گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی برای اجرای این رزمایش همکاری خواهند نمود که در همه مناطق محروم در بخش‌هایی که ذکر شد، خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از