حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/12 شمسی | 2024/05/01 میلادی
مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه بروجرد:

رزمایش جهادگران عرصه تولید و صنعت برگزار می‌شود

رزمایش جهادگران عرصه تولید و صنعت برگزار می‌شود

مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه بروجرد گفت: رزمایش جهادگران عرصه تولید و صنعت فردا در بروجرد برگزار می‌شود.

علی کاوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: جهادگران عرصه تولید و صنعت نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارند و همیشه در خط‌مقدم رونق تولید گام برداشته‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری شعار سال بر تولید تاکید بسیار ویژه‌ای دارند که این نشان از اهمیت تولید در عرصه اقتصاد دارد از همین رو جهادگران عرصه تولید با لبیک به ندای رهبری در این زمینه همه تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانند نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا نمایند.

مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه بروجرد تصریح کرد: برهمین اساس فردا جمعه رزمایش جهادگران عرصه تولید و صنعت در مصلی نمازجمعه با حضور بیش از ۴۰ نفر از صاحبان واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد.

کاوند یادآورشد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف، بسیج تلاش کرده تا در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی نیز اقدام نماید که طی چند سال اخیر قرارگاه رفع موانع تولید در بروجرد راه‌اندازی شده و خوشبختانه بسیاری از موانع و مشکلات واحدهای تولیدی برداشته شده است.

وی عنوان کرد: جهادگران تولید تلاش دارند تا در این عرصه تولید بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا نمایند و با تکیه بر توانمندی و دانش بومی، رونق تولید را مضاعف نمایند.

مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: این رزمایش فردا جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در مصلی نمازجمعه با حضور تولیدکنندگان بروجردی برگزار می‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از