حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

رسالت سپاه حفاظت از دستاوردهای‌ انقلاب است

رسالت سپاه حفاظت از دستاوردهای‌ انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: رسالت سپاه پاسداران، حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای‌انقلاب اسلامی ایران است.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب شد تا استعمار و شیاطین از کشور دور شوند، لذا یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، آزادی بود که کشور را از زیر بار ظلم و ستم بیگانگان نجات داد.

وی افزود: امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت سال ۵۸ نهاد مقدس سپاه را تاسیس کرد که هدف از این اقدام، حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌ها بود چرا که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب تلاش کردند تا از طریق فتنه، نفوذ، توطئه و مشکلات دیگر ضربه بزنند ولی سپاه همیشه در راستای حفاظت از ارزش‌ها محکم قدم برداشته است.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه خدمات سپاه طی این سال‌ها بسیار گسترده بوده است، تصریح کرد: در هر جا و هر عرصه‌ای که در کشور نیاز بوده، سپاه همیشه پیش‍قدم شده تا بتواند خدمات‌رسانی نماید که نمونه این خدمات‌دهی را می‌توان در بخش سازندگی، محرومیت‌زدایی، کمک به نیازمندان و تشکیل گروه‌های جهادی برای خدمات‌دهی در مناطق محروم مشاهده کرد.

کریمی عنوان کرد: از بدو تاسیس سپاه تاکنون در هر جایی که تهدیدی متوجه انقلاب شده، سپاه پاسداران همیشه در صف اول حضور داشته که یک نمونه از آن مربوط به جریان داعش بود که توسط استکبار جهانی ایجاد شد که با تلاش نیروهای سپاه و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نابود شد.

وی یادآورشد: شهید سلیمانی به همراه سایر نیروهای سپاه توانستند با نابودی داعش، این خطر بزرگ را از سر جامعه مسلمانان بردارند و جریانات داعش را که با اهداف مختلفی در منطقه حضور داشتند را ریشه‌کن کردند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان دستاوردهای نظامی سپاه را بسیار بی‌نظیر برشمرد و ادامه داد: فرزندان این سرزمین در نهاد مقدس سپاه توانستند با تکیه بر توانمندی داخلی و توکل به خدا به پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی در حوزه نظامی دست یابند.

کریمی گفت: رژیم صهیونیستی مدت‌هاست که مظلومان فلسطین و غزه را به خاک و خون می‌کشد و علاوه بر این در کنسولگری ایران در دمشق تعدادی از عزیزان ما را به شهادت رساند که سپاه پاسداران هفته گذشته در عملیات وعده صادق نشان داد که در برابر هر اقدامی از سوی دشمن، پاسخ می‌دهد و همانگونه که رهبری فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است.

وی سپاه را یک نهاد بی‌نظیر در عرصه انسان‌سازی برشمرد و افزود: در این نهاد انسان‌های بزرگی تربیت شده که توانسته‌اند در راستای خدمات‌دهی به انقلاب و ارزش‌ها گام بردارند و با استفاده از ظرفیت بسیج و اقدامات فرهنگی افرادی تربیت شده‌اند که بسیار مسئولیت‌پذیر بوده و نقش و رسالت خود را در مسیر انقلاب به خوبی ایفا نموده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از