حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/07/19 شمسی | 2024/10/10 میلادی
رفع مشکل راه‌های ارتباطی الیگودرز پیگیری می‌شود
استاندار لرستان:

رفع مشکل راه‌های ارتباطی الیگودرز پیگیری می‌شود

استاندار لرستان با اشاره به اینکه دسترسی جاده و راه‌های ارتباطی ززوماهرو الیگودرز دچار مشکل جدی است، گفت: فرماندار الیگودرز نظارت جدی داشته باشد تا تعهدات حوزه راه محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت صبح امروز در بازدید از وضعیت زیرساختی بخش ززوماهرو شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: در این بازدید مردم مسائل و مشکلات منطقه را مطرح کردند و مسائلی مانند ارتقاء منطقه، دسترسی جاده و راه‌های ارتباطی، گاز، مخابرات، آب شرب، آب کشاورزی و مسائل عشایری از مطالبات مردم منطقه بود.

وی با اشاره به اینکه دسترسی جاده و راه‌های ارتباطی این منطقه دچار مشکل جدی است، افزود: از مسئولان راه کشور قول‌هایی گرفته شده و فرماندار شهرستان مأمور است نظارت جدی داشته باشد تا تعهدات ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت، پنج کیلومتر آسفالت جدید و بقیه اقدامات دیگر را انجام دهند.

استاندار لرستان تصریح کرد: راه دسترسی ارتباط این منطقه به خوزستان که باید انجام شود را در دستور کار قرار دادیم و حدود ۶ کیلومتر باید به سرعت انجام شود، اختلاف بین منابع طبیعی و راه‌سازی وجود داشت و راه‌سازی پذیرفته به استاندارد‌های منابع طبیعی عمل کند که کار انجام شود.

شفقت عنوان کرد: در رابطه با مسائل عشایری نیز قرار شد تعاونی عشایری شهرستان الیگودرز منتقل و مستقل شود تا بتوانند خودشان مدیریت کنند و این موضوع را پذیرفتیم و به مدیرکل عشایری ابلاغ کردیم.

استاندار لرستان گفت: بعضی خدمات محلی مانند خدمات بهداشت و درمان به شهرهای دیگر وابسته است بنابراین موضوعات این چنینی که در این منطقه اولویت‌ دارند و می‌توانند مستقل شوند، استقلال یابند تا دسترسی به خدمات برای مردم راحت‌تر شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از