حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

روایتی از عزم اراده‌ها برای آینده کشور

روایتی از عزم اراده‌ها برای آینده کشور

امروز آنچه دیده شد، روایتی از عزم اراده‌ها برای آینده کشور بود که ملت ایران یکپارچه برای انتخاب رئیس‌جمهور به صحنه آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امروز ملت ایران بار دیگر به صحنه انتخابات آمدند تا کار نیمه تمام را تمام کنند و رئیس‌جمهور منتخب را انتخاب نمایند، امروز همه پرشورتر از همیشه به صحنه انتخابات آمدند تا عزم اراده‌ها را در پایبندی به نظام و انقلاب نشان دهند.

هفته گذشته دور اول انتخابات با حضور ملت ایران در سراسر کشور برگزار شد و امروز دور دوم انتخابات با تمهیداتی که اندیشیده شد، در حال برگزاری است اما حضور مردم در هر جای ایران گویای این است که میزان مشارکت امروز نسبت به هفته قبل بسیار بیشتر است.

آنچه در انتخابات این دوره مهم است، میزان حداکثری مشارکت مردم و انتخاب اصلح است که این حضور پشتوانه‌ای برای نظام و رئیس‌جمهور منتخب است، امروز ملت ایران حضور در انتخابات را لبیک به ندای رهبر و ادامه راه شهدا می‌دانند.

امروز همه آمده بودند تا حضور خود را در سرنوشت کشور به همه دنیا نشان دهند، در میان رای‌دهندگان مادر شهیدی قاب عکس فرزندش را در آغوش گرفته بود و رای خود را به صندوق انداخت.

خانم دیگری عکس سردار سلیمانی را در دست گرفته بود و می‌گفت آمده‌ام به کسی رای دهم که مانند شهید سلیمانی و شهید رئیسی بتوانند بر اقتدار کشورمان اضافه کند، کسی که مردم‌دار باشد و مطیع ولایت و برای رفع مشکلات مردم شبانه روز تلاش کند.

در میان همه تصاویری که از انتخابات دیده می‌شود، کودکانی هستند که هنوز به سن تکلیف نرسیده اما تکلیف خود را این می‌دانند که پدر و مادر خود را برای حضور در انتخابات همراهی کنند، این کودکان رویش‌های انقلاب هستند که بی‌تاب حضور در انتخابات شده و انگشت خود را جوهری کردند و در قاب‌های تصاویر ثبت کردند تا یادشان باشد آینده‌سازان این کشور هستند و وقتی به سن رای دادن رسیدند، اینگونه مشتاقانه حضور داشته باشند.

روایتی از عزم اراده‌ها برای آینده کشور

 

مشارکت در انتخابات، ادامه راه شهد

مادر شهید جاویدالاثر علی صفایی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: امروز قاب عکس فرزندم را در بغل گرفتم و به شعبه اخذ رای آمدم تا اینگونه در انتخابات شرکت کنم.

وی افزود: شهدا برای امنیت و دفاع از وطن جان خود را تقدیم کردند و امروز ما وظیفه داریم در ادامه راه شهدا، در انتخابات شرکت کنیم و حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فردی که شایسته باشد، در واقع ادامه مسیر شهداست.

مادر شهید صفایی‌پور بیان کرد: هر رای در انتخابات نقش مهمی در سرنوشت کشور دارد و امروز همه باید در این صحنه حاضر شوند و با حضور خود، دشمن را ناامید کنند.

 

انتخابی برای سرنوشت کشور

مینا داوودی رای اولی لرستانی اظهارداشت: دشمنان از مدتها قبل در فضای مجازی سعی کردند تا با انتشار پیام‌ها و پُست‌های دروغ، مردم و به خصوص جوانان را از حضور در انتخابات دلسرد کند که این نشان می‌دهد دشمن از حضور در انتخابات به شدت نگران و هراسان است.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات سبب اقتدار و عظمت کشور در دنیا می‌شود و این همان موضوعی است که دشمن را عصبانی کرده است اما امروز ملت ایران یکپارچه به صحنه آمدند تا بگویند توطئه‌های دشمن هیچ خللی در اراده ملت ایران ندارد و امروز صفوف مردم برای حضور در انتخابات بیشتر از هفته قبل بود که نشان می‌دهد مردم با شوق بیشتری در این صحنه حاضر شدند.

رای اولی لرستانی تصریح کرد: همیشه انتخاب‌ها در زندگی ما اثرگذار هستند اما این انتخاب در عرصه سیاسی به نوعی تاثیرش بر همه ابعاد زندگی است از همین رو باید تلاش کرد تا بهترین انتخاب انجام شود و فرد توانمندی که بتواند مانند شهید رئیسی خالصانه تلاش نماید را انتخاب کنیم.

داوودی بیان کرد: روزگاری شهدا و رزمندگان برای دفاع از ارزش‌ها و وطن جان خود را تقدیم کردند و حالا ما برای استمرار انقلاب و سربلندی نظام در انتخابات شرکت می‌کنیم تا بگوئیم که چقدر انقلاب، وطن، ولایت فقیه را دوست داریم.

وی خاطر نشان کرد: امروز مشارکت پرشور جوانان در انتخابات نشان دهنده امید در جامعه است، نسلی که برای آبادانی و سربلندی ایران در صحنه حضور دارند.

روایتی از عزم اراده‌ها برای آینده کشور

 

انتخابات، نمایش اراده‌ها

نوید سهیلی یکی از رای‌دهندگان لرستانی گفت: برای ساختن ایران قوی امروز در انتخابات شرکت کردم، وقتی حضور در انتخابات بیشتر باشد و فرد شایسته و توانمند انتخاب شود می‌تواند نقش مهمی در ایران قوی داشته باشد.

وی افزود: امروز ملت ایران، مردم سالاری دینی را به معنی واقعی کلمه نشان دادند و دیدیم که همه ملت ایران از جوانان گرفته تا پیرمردان و پیرزنان دلشان برای ایران می‌تپد و امروز با مشارکت خود، عشق به وطن و سرافرازی ایران را نشان دادند.

جوان لرستانی تصریح کرد: امروز حضور در انتخابات نسبت به هفته قبل پرشورتر بود و همه یَد واحد شدند و اتحاد خود را برای یک تصمیم بسیار مهم و سرنوشت‌ساز به نمایش گذاشتند.

شهروند لرستانی خاطر نشان کرد: مردم دیار لرستان مردمی غیور هستند که همیشه در صحنه‌های مختلف در دفاع از انقلاب و نظام در صحنه حضور داشتند و امروز با مشارکت و حضور در انتخابات بار دیگر این حضور حماسی خود را نشان دادند.

لازم به ذکر است که انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شده و در صورت تمدید مجدد، اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از