حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
صهیونیست با دستان محور مقاومت از بین می‌رود
تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

صهیونیست با دستان محور مقاومت از بین می‌رود

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: رژیم‌ صهیونیستی با دستان محور مقاومت از بین می‌رود و آزادگان دنیا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم‌صهیونیستی را سر می‌دهند.

امیرعلی‌ حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به حوادث لبنان، اظهار داشت: نتانیاهو با این جنایت‌ها، انتقام صندلی‌های خالی در سازمان ملل را از مناطق پرجمعیت بیروت گرفت لذا در سفاکی نتانیاهو شکی نیست که مانند سایر دیکتاتورهای جهان، هرآنچه را که در توان دارد، برای از بین بردن ندای مظلومان به کار می‌برد.

وی افزود: جنایاتی که رژیم‌صهیونیستی انجام می‌دهد به مراتب بالاتر از جنایت در هیروشیمااست و این رژیم خبیث دو برابر و نیم بیشتر، قدرت انفجار بمب‌هایی که در هیروشیما به کار برده بود را بر سر مردم مظلوم غزه ریخته است، پس آن حقوق بشری که غربیان از آن دم می‌زنند، امروز کجاست؟

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: دست خدا بالاتر از هر دستی است و امروز رژیم جعلی صهیونیستی دست و پای آخر را می‌زند و می‌داند که رفتنی است لذا برای بقا و ماندن دست به هر جنایتی می‌زند اما خون این بی‌گناهانی که ریخته می‌شود، موجب رشد شجره طیبه اسلام و تشیع خواهد شد و این خون‌ها تبدیل به سیلی بنیان‌برافکن می‌شود که نظام سلطه و رژیم‌صهیونیستی را با خود خواهد برد.

امیری عنوان کرد: کشتار این عزیزان در لبنان و غزه دردناک است اما شکی نیست که اراده و عزم محور مقاومت، مسلمانان و مظلومان قوی‌تر می‌شود و اگر پرچم از دست سرداری می‌افتد، چندین سردار دیگر این پرچم را بلند خواهند کرد و به صف جبهه محور مقاومت اضافه می‌شوند لذا امروز همه دنیا فهمیدند که رژیم‌صهیونیستی به عنوان یک سگ هار است و سیل حمایت از فلسطین و لبنان، این رژیم را با خود می‌برد.

وی گفت: امروز دنیا فهمیده است اگر امام‌ راحل بر نابودی رژیم‌صهیونیستی تاکید داشتند و یا اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران متحد کردن جهان اسلام را تاکید فرمودند، به حق بوده است، از همین رو این رژیم باید برود چون همیشه مایه ننگ و شر است و رژیم کودک‌کش با دستان محور مقاومت از بین خواهد رفت.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با اشاره به قیام دنیا علیه جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی، گفت: امروز دنیا با دیدن این همه خونریزی از سوی دشمن قیام خواهد کرد و آزادگان دنیا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم‌صهیونیستی را سر می‌دهند و همه افکار به سمت نابودی این رژیم می‌رود که باید دل را قوی کنیم و با ایستادگی، دشمن را از بین ببریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از