حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/18 شمسی | 2024/05/07 میلادی
نماینده ولی‌‌فقیه در لرستان:

رژیم صهیونیستی کانون خباثت و جنایت است

رژیم صهیونیستی کانون خباثت و جنایت است

نماینده ولی‌‌فقیه در لرستان گفت: رژیم صهیونیستی کانون خباثت و جنایت است ولی به زودی ساقط می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: اولین گام، لزوم حمایت دولت و قوای سه گانه از نماینده خویش، استاندار جدید است و برای حل مشکلات، استاندار نیازمند حمایت ویژه است که تحول همراه با جهش را رقم بزند.

وی افزود: ۲۱ اردیبهشت در چند حوزه از جمله خرم‌آباد و چگنی انتخابات دور دوم برگزار می‌شود و اگر کسانی بدون ملاحظه شایسته سالاری و دیگر خصوصیات به کسی رای دهند، این خیانت به خداوند و مؤمنان است و انتخاب بهترین‌ها امری شرعی و عقلی است و نگاه قومی و قبیله‌ای امری غیرقابل قبول است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: صیانت از رای مردم بر عهده این افراد است که انتخابات را برگزار می‌کنند و در مسئله تخلف در انتخاب، جای ترحم نیست و اگر کسانی تخلفاتی داشتند انتطار می‌رود اعمال قانون شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: منصوبان ولی‌فقیه در همه استان‌ها وظیفه‌شان گفتمان‌سازی و دعوت به عملیاتی کردن چهار راهبردی است که رهبری فرمودند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری یادآورشد: شهید مرتضی مطهری اسلام‌شناسی کامل بودند که این را در آثارش مشاهده می‌کنیم که گروه منحرف این فیلسوف را از نظام ما گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: کسی است که چراغ هدایت را در دل شاگرد روشن می‌کند و این ماندگارترین هدیه یک معلم است و کشوری که بخواهد به علم و اخلاق برسد باید مردمانش متفکر باشند و چنین صفاتی به وسیله معلم آموزش داده می‌شود تا بتوانند نسلی با کرامت و خوب را تربیت کنند.

وی با اشاره به روز کارگر افزود: کسی که در حق کارگر ظلم کند خدا هم اعمالش را نابود می‌کند و همه نیازهای زندگی با کار به دست می‌آید و کار و تلاش سبب پیشرفت می‌شود و کار و کارگر هم دارای ارزش است و باید ربا و رشوه و ثروت‌های به دست آمده از راه‌های بیراهه از بین برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: بخشی از مشکلات امروز به دلیل عدم فساد است و کسانی به دلار تسهیلات گرفتند و کارخانه‌ها را رها کردند که با اقدامات لازم این روابط در استان از بین برود.

وی ادامه داد: رسیدگی به کارگر و پرداخت حقوق کارگران سبب می‌شود تا با انگیزه بیشتر کار خود را انجام دهند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به ۹ اردیبهشت روز شوراها، تصریح کرد: کار شوراها اجرایی کردن اراده مردم است و شوراها و شهرداری در افزایش فضای سبز، زیباسازی مبلمان شهری و رفع سد معابر، ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی و تقسیم امکانات خدماتی تلاش نمایند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی کانون خباثت در نظام بین‌الملل است و تمام آئین‌نامه‌ها را زیرپا می‌گذارد و آنچه نویدبخش بوده مقاومت مردم است و به‌زودی دشمن ساقط می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از