حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
به مناسبت هفته دولت؛

ساختمان‌ بخشداری ایتیوند و میربگ دلفان کلنگ‌زنی شد

ساختمان‌ بخشداری ایتیوند و میربگ دلفان کلنگ‌زنی شد

آئین کلنگ‌زنی ساختمان‌ بخشداری ایتیوند و میربگ در شهرستان دلفان با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، آئین کلنگ‌زنی ساختمان‌های بخشداری ایتیوند و میربگ در شهرستان دلفان صبح امروز با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

ساختمان بخشداری ایتیوند در ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث می‌شود. همچنین ساختمان بخشداری میربگ به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با کارفرمایی استانداری لرستان ساخته می‌شود.

از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان دلفان پروژه‌های توسعه ارتباطات روستایی بود که امروز با حضور استاندار لرستان به بهره‌برداری رسید.

برای پروژه‌های توسعه ارتباطات روستایی دلفان اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان هزینه شده است. تعداد سایت‌های جدید که راه‌اندازی شده ۱۲ سایت برای ۱۶ روستاست که ۴ هزار و ۷۶ نفر جمعیت دارند.

ابوطالب شفقت در حاشیه کلنگ‌زنی ساختمان بخشداری ایتیوند اظهارداشت: با حمایت مردم و اهداء زمین، بخشداری ایتیوند صاحب ساختمان شد و راه‌اندازی مرکز خدمات جهاد کشاورزی یکی از نیازهای این منطقه است که حتماً باید در این بخش مستقر شود.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی با اولویت‌بندی نیاز باید در این مجتمع صاحب ساختمان شوند تا مردم برای امورات خود دسترسی لازم را داشته باشند.

استاندار لرستان به لزوم ایجاد بستر فرهنگی، تربیتی و اعتقادی در بخش ایتیوند اشاره کرد و گفت: زمینه حضور و حفظ روحانیت در بخش جهت تربیت اخلاقی، فرهنگی و اعتقادی در بین مردم منطقه و به‌ویژه جوانان فراهم شود.

وی یکی از وظایف دولت را توجه به مناطق محروم دانست و عنوان کرد: دعوت مردم به کار، رونق اقتصادی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مردم و ماندگاری آنها در روستا در دستور کار مسئولان قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از