حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد:

سرانه ورزشی بروجرد به 55 سانتی‌متر افزایش می‌یابد

سرانه ورزشی بروجرد به 55 سانتی‌متر افزایش می‌یابد

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: با بهره برداری از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره، سرانه ورزشی بروجرد به 55 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

به گزارش سفیرافلاک، اعظم عزیزی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: امسال احداث ۱۵ تا زمین چمن مصنوعی روستایی در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد دو پروژه همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد و دو زمین چمن مصنوعی هم در هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران در اجرای پروژه‌های ورزشی، افزود: باهمت خیران، سالن وزنه‌برداری و سالن روباز ساخته‌شده و یکی از برنامه‌های مهم اداره ورزش و جوانان این است که سالن‌هایی که به مزایده گذاشته‌شده، خارج شوند و در اختیار خانه‌های تخصصی قرار گیرد تا مورداستفاده قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد بابیان اینکه سرانه ورزشی در بروجرد کم است، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین سرانه ورزشی در کل کشور یک متر است که این رقم در استان ۷۵ سانتی‌متر و در بروجرد ۴۵ سانتی‌متر است که در صورت بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی، سرانه فضای ورزشی به ۵۵ سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

عزیزی بیان کرد: از سوی وزارت ورزش و جوانان یک مجوز به استان داده شد که در اختیار بروجرد قرار گرفت تا خانه ورزش روستایی احداث نماید که این پروژه در روستای بیچون سفلی در دستور کار قرارگرفته و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تعداد کل ورزشکاران بیمه‌شده‌ شهرستان را ۱۰ هزار نفر است برشمرد و گفت: این تعداد ورزشکار در رشته‌های ورزشی ساماندهی شده‌اند، همچنین از ۴۷ هیئت ورزشی در بروجرد، ۴۵ هیئت فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به اینکه روند پرداخت تسهیلات ازدواج در بروجرد رضایت‌بخش نیست، خاطرنشان کرد: لازم است که دستگاه‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از