حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سربازان‌گمنام امام‌زمان(عج) در راستای امنیت تلاش می‌کنند

سربازان‌گمنام امام‌زمان(عج) در راستای امنیت تلاش می‌کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای امنیت تلاش می‌کنند و در زمره مخلص‌ترین و مجاهدترین افراد جامعه قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الامر«عج» و روز سربازان گمنام امام زمان، اظهارداشت: این دو مناسبت به زیبایی با هم قرین شده که حاکی از مجاهدان و مبارزانی است که بی‌نام و نشان در حال خدمت به اسلام و مسلمین هستند.

وی افزود: نامگذاری این روز به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان«عج» نشان از اهمیت جایگاه جامعه جهادگر امنیتی و دفاعی کشور دارد، مجاهدان خاموش، مخلصانه، شجاعانه و عالمانه در میدان‌های خطیر و حساسِ صیانت از امنیت و آسایش کشور گام برمی‌دارند و همه باید قدردان زحمات آنان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: کارکنان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در مجموعه‌ای مقدس با تکیه بر تدابیر و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با هوشمندی و هوشیاری، تاکنون بزرگ‌ترین حماسه‌ها را خلق کرده‌اند و این قشر به جهت گمنام بودن، در زمره مخلص‌ترین و مجاهدترین افراد جامعه قرار دارند.

شاهرخی عنوان کرد: بهره‌مندی نظام اسلامی از نعمت بزرگ امنیت و اقتدار در شرایط پرتهدید امروز که جای‌جای عالم به‌ویژه منطقه غرب آسیا تحت تأثیر طمع‌ورزی‌های جبهه استکبار و حامیان آن‌ها با مخاطرات متنوع امنیتی روبرو است، نتیجه مجاهدت‌ها، هم‌افزایی و مشارکت جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور و در رأس آنها سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است.

وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران و شیطنت‌های تمام نشدنی سرویس‌های جاسوسی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی درصدد ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما حضور به موقع و فداکاری سربازان همیشه گمنام در دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، آرامش و امنیت و اقتدار را برای کشور و ملت به ارمغان آورده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از