حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد:

سعادت در گرو الگوگیری از مکتب حسینی است

سعادت در گرو الگوگیری از مکتب حسینی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجرد گفت: سعادت بشر در گرو الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت الاسلام والمسلمین هادی کولیوند ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های جهاد تبیین و طرح اسوه که در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) الگوی وفاداری و دشمن‌شناسی است و هر الگویی در مکتب امام حسین(ع) دیده می‌شود که با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) می‌توان به سعادت رسید.

وی افزود: الگو و اسوه حسنه در مکتب سیدالشهدا(ع) مشاهده می‌شود و اگر جوانان بدانند اهل‌بیت(ع) می‌توانند الگوی خوبی برای سعادت بشر باشند، حتماً الگو قرار می‌دهند لذا پیامبران و امامان به صورت مستمر الگویی برای همه بشریت هستند و الگوگیری از پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) منجر به تربیت اسلامی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بروجرد گفت: بهترین روش تبلیغ، دعوت عملی است و بهترین اسوه کسی است که خودش جلوتر از همه حرکت کند و اینگونه اثرگذاری بسیار خوبی خواهد داشت.

کولیوند بیان کرد: امید به خدا سبب می‌شود تا نامیدی در کارها و خدمت‌رسانی به مردم کمرنگ نشود چرا که هر خدمتی به خلق خدا، اجر و پاداش زیادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: هر کسی که می‌خواهد پیامبر(ص) الگوی او باشد امید به خدا، روز قیامت و یاد خدا توجه داشته باشد تا بتواند به سعادت برسد و شهدا مسیر را باز کردند تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از