حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
معاون آموزش و پرورش لرستان:

سنجش ۲۶ هزار نورآموز لرستانی آغاز شد

سنجش ۲۶ هزار نورآموز لرستانی آغاز شد

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: سنجش ۲۶ هزار نورآموز لرستانی در پایگاه‌های سنجش آغاز شده است.

علی‌اکبر دریکوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: سنجش نوآموزان لرستانی برای ورود به مدرسه در سال تحصیلی آینده، از هم‌اکنون آغاز شده که خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها، نوآموزان را مورد سنجش قرار دهند.

وی افزود: این برنامه تا اول مهر سال آینده ادامه دارد ولی بهتر است والدینی که در حال حاضر نوآموز پیش‌دبستانی دارند با مراجعه به این پایگاه‌ها، سنجش را انجام دهند.

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۲ پایگاه در سطح استان آماده سنجش است و زمان خاصی برای مراجعه وجود ندارد بلکه فرصت زیادی در نظر گرفته شده تا خانواده‌ها در هر زمانی که فرصت دارند مراجعه کنند.

دریکوند با اشاره به فعالیت کودکستان‌های استان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این راستا این بود که کودکستان‌ها باید حتماً مجوز خود را تطبیق دهند که با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، یک‌هزار و ۳۱۲ کودکستان استان مجوز خود را تطبیق دادند.

وی عنوان کرد: کودکستان‌هایی که مجوز خود را در این زمینه تطبیق دادند، زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند و لرستان اولین استان در کشور بود که همه مجوزها تطبیق داده شد.

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: برهمین اساس به صورت منظم، بازرسی و نظارت از کودکستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از