حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

سهم کم شهرداری‌های لرستان از ارزش افزوده

سهم کم شهرداری‌های لرستان از ارزش افزوده

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سهم شهرداری‌های لرستان از ارزش افزوده با سایر استان‌های همجوار قابل مقایسه نیست و همین امر سبب شده تا شهرداری‌های استان در تامین حقوق پرسنل نیز با مشکل مواجه شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حمیدرضا گودرزی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌های الیگودرز به فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری الیگودرز اشاره کرد و اظهارداشت: نبود ماشین‌آلات سنگین عمرانی و حمل زباله و همچنین نبود درآمد پایدار شهرداری‌ها منجر به نارضایتی شهروندان نسبت به نحوه خدمات‌رسانی شهرداری‌ها به مردم شده است.

وی الیگودرز را وسیع‌ترین و بزرگترین شهرستان لرستان دانست و افزود: لازم است تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی، آتش‌نشانی و حمل و نقل در اختیار شهرهای تازه تاسیس قرار گیرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به منظور زیباسازی بصری این شهرها، حمایت از شهرداری آنها انجام گیرد چرا که در جذب گردشگر و افزایش درآمد پایدار برای شهرداری و شهروندان موثر است و سبب جلوگیری از مهاجرت اهالی از این مناطق به حاشیه‌نشینی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های مناطق شول‌آباد و تیتکان اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد شهرداران مناطق جنگلی و دهیاران به لوازم آتش خاموش کن از جمله دمنده‌ها دسترسی داشته باشند تا به هنگام شروع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها در کمترین زمان آتش مهار و کنترل شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از واریز مبلغ پایین ارزش افزوده به حساب شهرداری الیگودرز  تصریح کرد: متاسفانه به دلیل صنعتی نبودن لرستان، سهم شهرداری‌های لرستان از ارزش افزوده با سایر استان‌های همجوار قابل مقایسه نیست و همین امر سبب شده تا شهرداری‌های لرستان در تامین حقوق پرسنل نیز با مشکل مواجه شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از