حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان:

سپاه پرچم‌دار سازندگی در مناطق محروم است

سپاه پرچم‌دار سازندگی در مناطق محروم است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سپاه پاسداران با خدمت صادقانه و مجاهدانه پرچم‌دار سازندگی و خودباوری در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور است.

محمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام تنبیهی سپاه در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار داشت: مردم ایران با تجمع در سراسر کشور از این اقدام مقتدرانه پاسداران امنیت و اقتدار ملی تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای موشکی سپاه مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است، افزود: بعد از اقدام بازدارنده عملیات «وعده صادق» دنیا با نگاهی متفاوت‌تر به جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کند، همچنین نشان دادن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و آمریکا دستاورد بزرگ دیگری برای نیروهای خدوم سپاه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تأکید بر اینکه نقش سپاه پاسداران در تأمین امنیت کشور و منطقه بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: مبارزه با گروهک‌های تروریستی نشان‌‌دهنده اقتدار، سلامت و ایمان خالص نیروهای سپاه است که ان‌شاءالله ثمره خون شهدای ما زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) می‌شود.

وی سردار سلیمانی را عنصر نجات‌بخش جهان اسلام دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی با مجاهدت، معنویت، شهامت، رشادت، اخلاص و تقویت جبهه مقاومت توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرد و جبهه مقاومت با پیروی از مکتب شهید سلیمانی با روحیه و منسجم‌تر از گذشته در حال جهاد با دشمنان اسلام است.

جعفری با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، عنوان کرد: سپاه پاسداران با خدمت صادقانه و مجاهدانه پرچم‌دار سازندگی و خودباوری در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور و در عرصه کمک به هموطنان زلزله‌زده، سیل‌زده، محروم و درگیر بلاهای طبیعی پیشتاز است که نشان از نیت الهی و صادقانه آن‌ها دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن، نقش مهمی در کمک به سازندگی کشور و خدمت‌رسانی به مردم دارد که این نقش برجسته در بی‌اثر کردن بخش اعظمی از تحریم‌ها و مبارزه با عناصر نفوذی و مفسدان اقتصادی کشور مؤثر است.

وی با اشاره به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر سپاه پاسداران در حوزه هوا و فضا، خاطرنشان کرد: طبق گفته صاحب‌نظران ایران افتخار جهان اسلام در حوزه هوا و فضا است، این دستاوردها نتیجه مجاهدت‌، خلاقیت و نوآوری نیرو‌های جوان، متعهد، متخصص و مؤمنی است که با تحقیقات و تولید علم برای ایران اسلامی اقتدار و بازدارندگی را به همراه دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از