حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
پدر شهید صالحی‌روزبهانی مطرح کرد:

سیلی به دشمن مرهمی بر دل خانواده‌ شهدا

سیلی به دشمن مرهمی بر دل خانواده‌ شهدا

پدر شهید صالحی‌روزبهانی با بیان اینکه پاسخ سخت به دشمن، مرهمی بر دل داغدار خانواده‌های شهدا است، گفت: سیلی به دشمن، قدرت ایران را نشان داد.

سعید صالحی‌روزبهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به اقدام شجاعانه سپاه علیه صهیونیست‌ها، اظهار داشت: پسرم سید عباس در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان بر اثر حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق به همراه چند نفر دیگر به شهادت رسید.

وی افزود: دو روز بعد از شهادت پسرم در تهران در خدمت رهبری بودیم که به محضر آقا عرض کردم دلم خیلی گرفته است، رهبری انگشتر متبرک خود را تقدیم نمودند و فرمودند انتقام نزدیک است و دشمن سیلی محکمی می‌خورد.

پدر شهید صالحی‌روزبهانی تصریح کرد: همه ما در کنار ملت ایران برای زدن سیلی محکم به دشمن لحظه شماری کردیم و شب گذشته به مدد نصرت الهی، نیروهای مسلح ایران، سیلی بسیار سختی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و این انتقام مرهمی بر دل همه خانواده‌ها شهدا بود.

وی گفت: پسرم راه امام حسین(ع) را ادامه داد و در همین مسیر هم به شهادت رسید و این انتقام به برکت خون شهدا بود که عملیات بی‌سابقه‌ای را رقم زدند.

پدر شهید صالحی‌روزبهانی عنوان کرد: حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح ایران به رژیم صهیونیستی، اقدامی است که در جهان سابقه نداشته که این اقدام نشان از اقتدار و قدرت روز افزون ایران دارد.

وی یادآورشد: رهبری فرمودند امروز دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد و در واقع اینگونه است که با شهادت هر شهید، هزاران نفر برای ادامه مسیر شهدا قیام می‌کنند و همه ما تا آخرین قطره خون محکم و استوار در مسیر اسلام و انقلاب ایستاده‌ایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از