حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار پلدختر:

شدت‌بارش سبب آبگرفتگی برخی از مناطق پلدختر شد

شدت‌بارش سبب آبگرفتگی برخی از مناطق پلدختر شد

فرماندار پلدختر با اشاره به شدت بارش در این شهرستان گفت: برخی از مناطق پلدختر دچار آبگرفتگی شده‌اند.

حمید خادم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهرستان پلدختر اظهارداشت: شدت بارش در سطح این شهرستان ادامه دارد اما تاکنون هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشده‌ است.

وی با اشاره به طغیان برخی رودخانه‌های این شهرستان افزود: رودخانه فصلی که از میان روستای چم‌مهر عبور می‌کند به‌دلیل شدت بارش‌ها طغیان کرده‌ است.

فرماندار پلدختر با تأکید به بازدید میدانی خود از تعدادی از روستاهای جنوب این شهرستان، عنوان کرد: هیچ‌گونه گزارش خسارتی تاکنون از بارش‌ها در مناطق پلدختر دریافت نشده‌ است.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی برخی از مناطق پلدختر، بیان کرد: موارد جزیی آب‌گرفتگی در منطقه چل، هلوش و چم‌مهر به‌دلیل شدت بارش‌ها گزارش شده است.

 

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از وضعیت معمولان

در پی بارش‌های رگباری در شهرستان معمولان، سعید رازانی مدیرکل بازرسی استان لرستان با حضور در شهرستان معمولان و با همراهی محمد ناظری سرپرست فرمانداری معمولان از دایک حفاظتی شهر و گلزار شهدای این شهرستان بازدید کرد.

مدیرکل بازرسی استان لرستان در حاشیه این بازدید اظهارداشت: به دلیل بارش باران از صبح امروز با حضور در شهرستان‌های پلدختر و معمولان بازدیدهایی انجام گرفت که خوشبختانه تاکنون مشکلی در شهرستان‌های مذکور وجود ندارد.

وی با تاکید بر آماده باش همه ادارات افزود: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی وجود نداشته باشد. با مدیران ذی‌ربط در تماس هستم و طی بازدیدی که از رودخانه کشکان داشتم تا این لحظه مشکلی وجود ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از