حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شرکت در انتخابات دفاع از انقلاب است

شرکت در انتخابات دفاع از انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از جلوه‌های حضور ملت در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در‌ همایش بزرگ جهادگران بسیجی «جهاد تبیین» گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهیدجمهور و شهدای خدمت که در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: نقطه عطف یا شروع یک عصر جدید در ابتدا شاید آن قدری که انتظار می‌رود به چشم نیاید چشمان دقیق و نافذی نیاز است تا متوجه شویم این حادثه یک رخداد معمولی نیست و یک رخداد بزرگ است که باعث می‌شود تحولات بزرگی در جهان، منطقه و کشور رخ دهد.

وی افزود: ابلاغ اسلام از سوی خداوند به پیامبر(ص) یک نقطه عطف در تاریخ بشر بود یعنی تاریخ بشر در قبل از اسلام و بعد از اسلام متفاوت است، در قبل از اسلام جاهلیت، گمراهی و تباهی وجود داشت و بعد از اسلام شکوفایی و تمدن بزرگ اسلامی شکل گرفت، جهان آنچنان تحت تاثیر اسلام قرار گرفت که هنوز هم بعد از ۱۴۰۰ سال این تحولات را مشاهده می‌کنیم و تاریخ از جهت آن چیزی که اسلام خواسته بود به عقب برنگشت و همیشه حرکت آن پیشرونده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در رُنسانس به عنوان یک نقطه عطف بشر به علم و دانش دست پیدا کرد اما می‌گفتند بشر بدون هدایت الهی به صلح، سعادت و عدالت می‌رسد و چون می‌خواستند ملت‌ها را تحت سلطه قرار دهند با عملیات‌های روانی این تفکرات را گسترش دادند و امروز عصاره تمدن غرب که برآمده از رسانس است جنایات و وحشی گری‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی بیان کرد: از سال ۱۹۱۷ که پای این اشغالگران به سرزمین فلسطین گشوده شد تا امروز بیش از ۶۰ قتل عام گسترده در پرونده اعمال صهیونیست‌ها ثبت شده که این عصاره تمدن برآمده از رنسانس است که قصد داشت بشر را بدون هدایت الهی به صلح و سعادت برساند.

سردار سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ بشری تحولات بزرگی را در جهان ایجاد کرد و آن‌هایی که در بیرون از مرزها حضور دارند بهتر می‌دانند که انقلاب اسلامی چه نعمت‌های بزرگی را به بشریت هدیه کرده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نظام شاهنشاهی را ساقط و نظام مردم سالاری دینی را جایگزین نظام شاهنشاهی کرد، تداوم غدیر و عینیت دادن به غدیر در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و فقیه عادل، آگاه به زمان و شجاع رهبری امت را برعهده گرفت که این یک تحول بزرگ است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: انقلاب اسلامی امت را از زیر سلطه آمریکا خارج کرد، امپراتوری آمریکا دچار تزلزل شد، هندسه قدرت تغییر کرد و اکنون بیداری در جهان رخ داده است، ملت ایران یک نقطه عطف در تاریخ بشریت به وجود آورد و فلسطین ثابت کرد این تحولات با عمق قابل توجهی به سمت تحقق چشم‌انداز‌های انقلاب در حال حرکت است.

وی با اشاره به اینکه تکیه اصلی جمهوری اسلامی به مردم است، افزود: مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و بعد از آن ۴۵ سال برای کشور جانفشانی کردند؛ یکی از جلوه‌های حضور ملت در صحنه‌های دفاع از انقلابیا اسلامی شرکت در انتخابات است و رهبر معظم انقلاب از مردم دعوت کردند که حضور گسترده و مشارکت هوشمندانه‌ای را در انتخابات داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از