حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد:

شرکت ۶۲۰۰ معلم در طرح شهید همت

شرکت ۶۲۰۰ معلم در طرح شهید همت

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۲۰۰ معلم در طرح شهید همت شرکت کردند که این طرح نقش مهمی در تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دارد.

علی‌اکبر دریکوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: طرح «شهید همت» یکی از طرح‌های مهم برای معلمان جدید است که با هدف توانمندسازی معلمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح دومین سالی است که در استان برگزار می‌شود که معلمان مقطع ابتدایی دروس علوم، فارسی، ریاضی و هدیه را پس از آموزش‌های ویژه توسط اساتید فراگرفته و به شکل بسیار مناسب آن را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهند.

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: برای اجرای این طرح در سال جاری، ۶ هزار و ۲۰۰ معلم این طرح را فرا می‌گیرند که دوره برگزاری این طرح در شهرستان‌های دورود، کوهدشت و خرم‌آباد است.

دریکوند بیان کرد: اجرای این طرح در تثبیت یادگیری دانش‌آموزان و جلوگیری از افت تحصیلی نقش مهمی دارد و یکی از طرح‌های موفق در مقطع ابتدایی است.

وی با اشاره به شناسایی و بازگشت به تحصیل دانش‌آموزان ابتدایی، گفت: سال گذشته از ۵۴۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل که در استان شناسایی شد، ۱۲۴ دانش‌آموز به تحصیل بازگشتند و امسال هم این برنامه اجرا می‌شود که تلاش بر این است هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از