حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «اله‌یار اسدپوریان»؛

شهادت در راه امام حسین(ع) سعادت است

شهادت در راه امام حسین(ع) سعادت است

شهید «اله‌یار اسدپوریان» در وصیت‌نامه خود نوشته است: در راه امام حسین(ع) قدم گذاشته‌ایم و شهادت را در اين راه سعادت خود می‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید اله‌یار اسدپوریان در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه ۱۳۲۳ در روستای صاحب‌الزمان از توابع شهرستان خرم‌آباد متولد شد. کشاورز بود که با شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی فکه به فیض شهادت نائل گردید.

 

این شهید گرانقدر در وصیت‌نامه خود نوشته است: 

ولاتحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله امواتاً بل احيا عند ربهم يرزقون

مپنداريد كشته‌شدگان در راه خدا مرده‌اند بلكه زنده می‌باشند و نزد خداوند خويش روزی می‌گيرند. قرآن مجيد

ما همه سرباز توايم خمينی گوش بفرمان توايم خمينی.

ای پير جماران ما همه در راه اسلام كه پيغمبران و امامان آن را آورده‌اند و تو آن را تكميل كرده‌ای شهادت را در اين راه سعادت خود دانسته‌ايم و در اين راه كه راه حسين است آمده‌ايم و قدم گذاشته‌ايم.

ای امت شهيدپررو و ای مادران و ای پدران آيا فرزندان شما از حسين، علی اصغر و علی اكبر و حضرت قاسم(ع) بهترند كه آنها را تشنه لب و در صحرای كربلا شهيد كردند.

در آن زمان هيچكس پيدا نشد كه ندای آن ابرمرد تاريخ را لبيک گويد ولی حالا جوانان و مردان با شور انقلابی به خط مقدم جبهه پا گذاشتند و ندای پير جماران را لبيک گفتند. چرا از آمدن فرزندانتان به جبهه جلوگيری می‌كنيد؟ به گفته امام عزيز جوانان بايد اين مسئله را هرچه زودتر حل كنند و اين متجاوزين بعثی را از خاک خود بيرون كنند. 

خدايا خدايا تا انقلاب مهدی خمينی را نگهدار. از عمر ما بكاه و بر عمر او بيفزای. امام را دعا كنيد.

پدرجان سلام عليكم، پدر ممكن است آخرين نامه و آخرين سلام من باشد. مرا حلالم كنيد و از دوستان و همسايگان درخواست حلال كردنم را بگيريد و تو ای مادر عزيزم موقعی كه من به جبهه آمدم شما را خبردار نكردم. خلاصه مرا حلالم كن و شيرت را نيز كه به من داده‌ای حلال كن.

از شما خواهش می‌كنم كه اگر سعادت شهادت نصيب من شد شما و تمام اقوامم برای من سياه نپوشيد و مرا حلالم كنيد. به برادرانم بگويد كه بچه‌های مرا مانند بچه‌های خود بدانند و از آنها نگهداری كنند.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از