حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

شهدای مدافع حرم پرچمداران بصیرت دینی هستند

شهدای مدافع حرم پرچمداران بصیرت دینی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: شهدای مدافع حرم پرچمداران بصیرت دینی و راه امام حسین علیه‌السلام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«سفیرافلاک» با اشاره به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جزو مظلوم‌ترین شهدا هستند که در راه اسلام و قرآن جان خود را تقدیم کردند، مدافعان حرم در این زمان کاری کردند که اسلام عزتمند و آبرومند شد.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم پرچمداران بصیرت دینی، راه علوی و راه امام حسین علیه‌السلام هستند، افزود: شهدای مدافع حرم تکمیل‌کننده کار حضرت زینب(س) و امام سجاد علیه‌السلام بودند که با بصیرت تمام در مقابل یزیدیان زمان ایستادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: در زمان ما عده‌ای به نام داعش آمدند تا در مقابل حقیقت دین بایستند لذا کسانی به نام مدافع حرم به میدان آمدند تا این فتنه را خاموش کنند و قدم‌هایی محکم برداشتند تا توانستند داعش را نابود کنند.

درویشی یادآورشد: ریشه داعش توسط موساد پایه‌گذاری با و پول‌های عربستان تجهیز شد و هدفی جز مقابله با جمهوری اسلامی ایران نداشتند اما شهید سلیمانی به همراه مدافعان حرم در برابر داعش ایستاد و ریشه آن‌ها را خشکاند.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی توانست محور مقاومت را تقویت کند تا جایی که همه زیر همین عَلم جمع شدند تا در برابر انحراف و فتنه داعش که توسط استکبار جهانی ایجاد شده بود، بایستند، مدافعان حرم از کشورهای سوریه، ایران، عراق، افغانستان و پاکستان حضور یافتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان خاطرنشان کرد: اقتدار محور مقاومت مرهون خون پاک شهدای مدافع حرم مانند شهید حججی و شهدای دیگر مدافع حرم است که باید در راستای تبیین اهداق شهدای مدافع حرم تلاش کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از