حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه موقت رومشکان:

شهدا با امام حسین(ع) معامله کردند

شهدا با امام حسین(ع) معامله کردند

امام‌جمعه موقت رومشکان گفت: شهدا با امام حسین(ع) معامله کردند و اقتدار نظام اسلامی ایران مدیون خون این اسوه‌های پایداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام محمد امرایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رومشکان با اشاره به تهاجم ناجوانمردانه‌ حزب بعث علیه انقلاب اسلامی ایران که ۸ سال به طول انجامید، اظهارداشت: صدام و حزب بعث ادعای حکومت بر ایران را داشتند که با هوشیاری ملت و حضور به‌موقع‌ در میدان، مانع این امر شدند.

وی بابیان اینکه شهدای ما با امام حسین(ع) معامله کردند، افزود: علیرغم مخالفت مجامع بین‌المللی، سازمان ملل بعد از ۳ سال تأیید کردند که حزب بعث آغاز‌کننده این تهاجم بوده، این‌یک پیروزی بزرگ برای ما بود؛ پیروزی که خون شهدا آن را تضمین کردند و همچنان بعد گذشت ۴۵ سال از شهادتشان پیشرفت و ارتقاء ایران در همه ابعاد نظامی، اقتصادی و ... مدیون خون این اسوه‌های پایداری است.

امام‌جمعه موقت رومشکان با اشاره به شهادت آیت‌الله دستغیب عنوان کرد: کشورهایی که اکنون خود را دلسوز ایران می‌دانند در سال‌‌های ۶۷ و ۶۸ بدترین و بیشترین ترور‌ها را در ایران انجام دادند، به صورتی که منافقان، رزمندگان زخمی را در تخت‌های بیمارستان به شهادت می‌رساندند.

وی در ادامه با اشاره به نبود امکانات در شهرستان رومشکان تصریح کرد: دامنه‌های کوه مهله از تفرجگاه‌های مردم این شهرستان است لذا رفع مشکلات این منطقه، ازجمله غیر مناسب بودن جاده‌های منتهی به آن، باید در اسرع وقت در دست اقدام قرار گیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از