حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

شهید آیت‌الله رئیسی الگویی برای همه دنیاست

شهید آیت‌الله رئیسی الگویی برای همه دنیاست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مصداق شیوه‌ای از مدیریت و الگوبرداری نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا و برای همه تاریخ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اعظم روانشاد عصر امروز در سوگواره فرهنگی و هنری که به یاد «شهید جمهور» در مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید جمهور مصداق جمهوریت، مردم محوری و دموکراسی است، اظهار داشت: شهید جمهور تنها به معنای شهادت رئیس جمهور نیست بلکه معنای ثانویه‌ای را در خود دارد و آن شهادت برای جمهوریت اسلامی است.

وی افزود: شهادت برای مردم ویژگی مردی است که از مردم، با مردم و برای مردم بود، آیت‌الله رئیسی مصداق بسیاری از مفاهیم اسلامی، جهاد، جهاد تبیین و تبیین جهاد است که هر کدام سویه‌های متفاوتی هستند.

دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران یک مکتب است شهید رئیسی یک فرزند صالح، مصداق شیوه‌ای از مدیریت و الگو برداری نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا و برای همه تاریخ است.

روانشاد بیان کرد: شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است و از فرزند صالح امام خمینی(ره) چیزی جزء این انتظار نمی‌رود که شهید راه مردم باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از