حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

شهید آیت‌الله رئیسی خدمتش صادقانه و خالصانه بود

شهید آیت‌الله رئیسی خدمتش صادقانه و خالصانه بود

امام جمعه بروجرد گفت: کار شهید آیت‌الله رئیسی خدایی بود و در مسیر خدمت هم با شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت شهید آیت‌الله رئیسی اظهارداشت: شهید رئیسی دارای اوصاف برجسته‌ای بودند که همه ما باید در راستای ادامه راه شهدا از این صفات الگو بگیریم.

وی افزود: اخلاق‌مدار بودن، متواضع بودن، خدمت به مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های سید محرومان بود که خود را خادم مردم می‌دانست و در شهرهای مختلف برای رفع مشکلات همیشه حضور فعال داشت.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: سید محرومان کارش خدایی بود و در راه خدمت هم به شهادت رسید و باید تلاش کنیم راه شهدا ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه باید نظام را حمایت کنیم گفت: رهبری فرمودند اخلالی در کشور رخ نمی‌دهد لذا مسئولان باید کارها را مجاهدانه ادامه دهند و مدیران فعالیت خود را دوچندان کنند.

وی بیان کرد: برای ادامه راه شهید آیت‌الله رئیسی باید مردم‌دار بود و حل مشکلات را در اولویت قرار داد و این حادثه بسیار سخت و تلخ بود ولی باید راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: باید خود را برای هشتم تیرماه آماده کنیم و در پای صندوق‌های رای حضور پرشوری داشته باشیم، نظام آنقدر مستحکم است که هیچ خللی رخ نمی‌دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از