حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید آیت‌الله رئیسی خود را سرباز ولایت می‌دانست

شهید آیت‌الله رئیسی خود را سرباز ولایت می‌دانست

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خود را تحت ولایت حضرت امام عصر (عج) و نائبشان مقام معظم رهبری، سرباز ولایت می‌دانستند و عوامر ایشان را بر نظر خود ترجیح و مقدم می‌دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در حاشیه مراسم عزاداری خادم‌الرضا شهید آیت الله رئیسی و همراهانش که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به خدا محوری و ولایت محوری شهید آیت‌الله رئیسی اظهارداشت: شهید آیت‌الله رئیسی خود را تحت ولایت حضرت امام عصر (عج) و نائبشان مقام معظم رهبری، سرباز ولایت می‌دانستند و عوامر ایشان را بر نظر خودشان ترجیح و مقدم می‌دانست.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های اخلاقی شهید رئیسی مردم محوری دانست و افزود: شهید  خود را خدمتگذار مردم می‌دانست و باید گفت حیف است عمر اینطور شخصیت‌هایی در رختخواب تمام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی مزد خدمتگذاری خود را گرفتند عنوان کرد: در تاریخ اسلام هم با رفتن حضرت پیامبر اکرم (ص) از آن روز تاکنون تنه درخت اسلام تنه تنومندتر، ریشه‌اش عمیق‌تر و میوه‌اش پر ثمرتر بوده و خواهد بود.

وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی رئیس محترم جمهوری راه روشن و شفاف را خدمتگذاری بر مسیر آینده ریاست جمهوری قرار دادند و هر کسی بیاید باید این مسیر را طی کند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از