حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

شهید رئیسی اقتدار جهان اسلام را نشان داد

شهید رئیسی اقتدار جهان اسلام را نشان داد

استاندار لرستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی اقتدار جهان اسلام را در سطح دنیا به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت ظهر امروز در مراسم برگزاری عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی که در مصلی‌الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهید آیت‌الله رئیسی ابراهیم‌گونه وارد صحنه شد و ابراهیم‌گونه وفاداری کرد، یعنی هم به معنای واقعی کلمه توحیدمحور بود، هم ولایتمدار و هم در مسیر خدمت قدم برداشت.

وی افزود: شهید بزرگوار همیشه گوش به فرمان رهبری بود و اقتدار جهان اسلام را در سطح دنیا به نمایش گذاشت، از طرفی در کنار مردم سید مظلومان و سید خادم بود اما در مقابل دشمنان قدرتمند و توانمند بودند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در کنار کشورهای اسلامی برادر دوست و رفیق بود که برنامه دیروز ایشان نشان دهنده همین موضوع بود از همین رو ایشان برنامه‌ای را شروع کرد تا بتواند دولت اسلامی را که پس از انقلاب و نظام اسلامی ایجاد شده را سازماندهی نماید و در واقع حرکت را به سمت امت اسلامی شروع کرد.

شفقت بیان کرد: در آخرین روز حیات خود بزرگترین برنامه ایشان، هماهنگی و قرارداد با همسایه است که این نشان می‌دهد مسیر امت اسلامی را شروع کرد و در مقابل کشورهای اسلامی، کشورهایی که علاقه به دین اسلام داشتند یک دوست بود.

وی یادآورشد: در برنامه‌های خود نشان داد در مقابل استکبار یک رئیس‌جمهور قوی و مقتدر است و در مقابل مردم خادم است لذا امروز همه مسئولان باید راه و روش او را تاسی کنند و اولین مسئله ولایت‌مداری، اتحاد و خدمت است که نوکری و خدمت روی پیشانی ما نوشته شده و باید راه و روش ولایتمداری این شهید عزیز را دنبال کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: آخرین دیدار ما با شهید رئیسی دو هفته پیش در جمع استانداران بود که با ایشان دیداری داشتیم و شوخی کردند و گفتند که یک مازندانی هم به لرستان فرستادیم که خادم مردم باشید، از طرفی تاکید بر اشتغال داشتند که لرستان و چند استان دیگر که آمار بیکاری در آن‌ها بالاست، باید اقدام کرد و چند روز بعد معاون اول وی جلسه برگزار نمود از همین رو دستور ایشان را دنبال می‌کنیم.

شفقت اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال یک رقمی کردن نرخ بیکاری را عملی کنیم و این موضوع مهم اشتغال را بتوانیم در استان پیگیری نمائیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن قدرت ایران را درک کرده لذا اگر دست از پا خطا کند، وعده‌های صادق دیگری در راه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از