حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
برادر شهید صارمی:

شهید صارمی خبرنگاری پاینده در عرصه خبررسانی بود

شهید صارمی خبرنگاری پاینده در عرصه خبررسانی بود

برادر شهید صارمی گفت: شهید محمود صارمی خبرنگاری پاینده، بالنده و سفیری در عرصه خبررسانی بود که خبرنگاران باید تلاش کنند در مسیر شهدا قدم برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» رشید صارمی ظهر امروز در جلسه مراسم بزرگداشت شهید صارمی که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران باید در مسیر شهدا حرکت کنند و خوب قلم بزنند تا اینگونه یاد شهدا را گرامی بدارند چون هر چه داریم از شهداست.

 وی افزود: امروز باید نسل جوان را با نسل قبلی پیوند بزنیم تا بدانند چه شخصیت‌هایی داشتیم که در مسیر انقلاب جان خود در تقدیم کردند، شهدایی مانند شهید رجایی، شهید رئیسی که در مسیر خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، شهدایی از این دیار به نام شهید بروجردی و شهدای مدافع امنیت جان خود را تقدیم کردند تا درخت نظام جمهوری اسلامی ایران تنومند شود.

برادر شهید صارمی تصریح کرد: نباید با اقدام جزئی برخی از افراد تسلیم شویم چرا که این نظام پاینده و پابرجاست.

وی بیان کرد: شهید محمود صارمی خبرنگاری پاینده، بالنده و سفیری در عرصه خبررسانی بود و رسالتی خطیر و بصیر در حوزه خبر بر دوش داشت، قلم شهید صارمی مهرآفرین، روایت‌گر رحمانی و مهربانی بود و در راه آفرینش‌های خبری و اندیشه‌های والای انسانی حرکت کرد و پس از سال‌ها فعالیت در عرصه خبر، در مرداد سال ۷۷ توسط گروهی کج‌اندیش به نام طالبان که امروز کمتر نامی از آن‌ها برده می‌شود، مظلومانه و در دیار غربت به شهادت رسید.

برادر شهید صارمی با بیان اینکه شهید صارمی خبررسان شد، گفت: خود شهید صارمی خبر شهادت خود را به سراسر جهان مخابره کرد و در راستای رسالت خود درس بزرگی به همه داد، مرکبی که با خون سرخش آمیخته شد و از همین رو سالروز شهادت شهید صارمی با عنوان روز خبرنگار شکل گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از