حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/16 شمسی | 2024/05/05 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان مطرح کرد:

ضرورت آشنایی نسل جوان با افکار شهید مطهری

ضرورت آشنایی نسل جوان با افکار شهید مطهری

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: مهم‌ترین رکن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی، آشنا کردن نسل جوان با افکار شهید مطهری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی، اظهارداشت: هر ساله همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری برنامه‌های ویژه‌ای در سپاه برگزار می‌شود که در کنار برنامه‌های این مناسبت، باید فضایی ایجاد شود که افکار و ایده‌های شهید مطهری در بین نسل جوان ترویج داده شود.

وی افزود: در همین راستا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته، دعوت از اساتید در راستای تبیین افکار شهید مطهری است که این برنامه‌ها در همه رده‌ها برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی، از همه کسانی که در عرصه علم و دانش و مربی‌گری در بسیج و سپاه فعالیت دارند تجلیل صورت می‌گیرد، علاوه بر این نیز از خانواده شهدای مربی در این حوزه تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی بیان کرد: افرادی هستند که در طول سال در راستای آشنایی افراد با معارف اسلامی تلاش می‌کنند لذا مهم‌ترین رکن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی، آشنا کردن نسل جوان با افکار شهید مطهری است که این هفته بهترین فرصت برای تبیین افکار استاد بزرگ، شهید مطهری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از