حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
ائمه جمعه لرستان مطرح کردند:

ضرورت مشارکت حداکثری در ۲۲ بهمن و انتخابات

ضرورت مشارکت حداکثری در ۲۲ بهمن و انتخابات

ائمه جمعه لرستان گفتند: وظیفه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مشارکت پرشور است و با حضور حداکثری، دشمن ناامید می‌شود لذا همه باید در این روز با حضور درصحنه دشمن را ناامید کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد، اظهارداشت: چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل(ع) است که پیرو ولی زمان بود و با زبان، قلب و عمل در همه جهات تسلیم امام بود و به جایی رسید که فرمانده‌ای در کربلا شد و همچنین روز پنجم شعبان، میلاد حماسه‌ساز کربلا است که ۳۴ سال امامت امام سجاد علیه‌السلام دو هدف را دنبال کرد یکی ابلاغ پیام نهضت حسینی و عینت بخشیدن به اسلام سیاسی و اجتماعی در قالب دعا و مناجات است.

وی افزود: جانبازان و آزادگان هم ابلاغ پیام نهضت حسینی را دنبال می‌کنند، روز میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار است که این نامگذاری نشان‌دهنده پیوند بین اهداف امام حسین(ع) و پاسداران در نهضت انقلاب اسلامی است و سپاه در همه عرصه‌های نظامی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی پیش می‌رود و در دل امت جادارد، جانبازان نیز در همان مسیر تسلیم در برابر فرامین الهی و اهداف حضرت ابوالفضل(ع) پرچم نظام اسلامی را برافراشته نگه داشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ایران سرزمینی است که منابع زیادی دارد و با داشته‌هایی از علوم و فنون مختلف، و این سرزمین در برخی از برهه‌های تاریخ مورد تهاجم قرار گرفته است، وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید با سقوط پهلوی خسارت آمریکا قابل جبران نیست و اینها جزء اسناد است. آمریکا هدفش این بود که برای همیشه در ایران بماند ولی نابود شدند، اگر می‌ماند نتیجه‌اش تحقیر بود و این را باید برجستگان و نسل جوان با مطالعه به این برسند.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم، آموزه‌های دینی و رهبری سبب راندن دشمن از کشور شد و ترکیب این سه عنصر سبب پیروزی کشور شد و دشمنان تلاش کردند مردم را از این چند عنصر جدا کنند و هرکسی در داخل کشور با سخن، گفتار و رفتارش به شیوه‌ای سخن گوید که اسلام را از مردم جدا کند، خائن است.

شاهرخی گفت: وظیفه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مشارکت پرشور است و با حضور پرشور، دشمن ناامید می‌شود لذا همه باید در این روز با حضور درصحنه دشمن را ناامید کنیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به موضوع غزه، گفت: مسئله اول مسلمین همچنان فلسطین و غزه است و همه باید برای کمک به مردم این منطقه از همه توان خود استفاده کنند.

 

  جبهه مقاومت با ایستادگی دشمن را شکست داده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهارداشت: در بهمن سال ۵۷ انقلاب به پیروزی رسید و حکومت اسلامی روی کارآمد که طی این سال‌ها توانسته خدمات قابل‌توجهی را ارائه دهد.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی ایران، شرایط در کشور بسیار اسفناک بود و آمریکا و انگلیس در کشور بسیار دخالت می‌کردند ولی بعد از انقلاب دست طمع آن‌ها از کشور قطع شد.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شاهد پیشرفت‌هایی در کشور هستیم که این دستاوردها را در حوزه اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی می‌بینیم که در دورافتاده‌ترین روستا هم این امکانات ایجادشده است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران امروز ایران در عرصه پزشکی و درمانی بسیار موفق شده و در حوزه آموزشی و دانشگاهی شاهد توفیقات هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جبهه مقاومت در فلسطین اقدامات قابل‌توجهی را انجام داد و با ایستادگی سبب شکست دشمن شده‌اند.

 

۲۲ بهمن‌ جشن پیروزی ملت ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهارداشت: ریشه‌ زشتی‌ها و یکی از عواملی که باعث می‌شود انسان دچار گناه شود، بی‌حیایی است، در روابط خانوادگی و دوستی‌ها بایستی حیا وجود داشته باشد.

وی افزود: یکی از وظایف انبیاء‌الهی این است که مردم را از عواقب گناه می‌ترسانند، دوست خوب در زندگی انسان تأثیرات خوبی دارد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو، عنوان کرد: حضور و رأی مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقتدار بخشیده است، مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ای همگانی است.

وی تصریح کرد: امروز بوق‌های تبلیغاتی دشمنان می‌خواهند، مردم را از شهدای گران‌قدر، انقلاب و دستاوردهای آن جدا کنند، امروز روز وحدت است، با پای باطل نمی‌توان به‌حق رسید، بایستی از راه حق به سمت نتیجه مطلوب رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: نیروهای امنیتی کشور، ضربه سنگینی بر موساد زدند در ۲۸ کشور عوامل جاسوسی و مراکز مخفی‌شان را شناسایی کردند و این‌ یک پیروزی بزرگ به شمار می‌رود.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: اگر بخش خصوصی به میدان نیاید، دولت نمی‌تواند فعالیت خود را سرعت ببخشد، بایستی در هر نقطه‌ای در کشور بخش خصوصی تقویت شود که آسیب‌های تحریم‌ها کاهش یابد، باید زمینه این بخش را دولت فراهم کند که ایجاد اشتغال شود.

وی گفت: ۲۲ بهمن‌ماه، جشن پیروزی ملت بوده و مختص به فرد یا گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه آحاد مردم می‌باشد، در این روز یکپارچه به میدان می‌آئیم بر سر خون‌خواران جهان فریاد می‌زنیم و یاد شهدا را گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران با طراوت و بااقتدار به‌پیش می‌رود، در شهرستان کوهدشت در همین دهه مبارک فجر، بیش از ۴۸۰ میلیارد پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی افتتاح‌شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از