حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان:

طرح «ضیافت‌الهی» و «آرامش‌بهاری» در لرستان برگزار می‌شود

طرح «ضیافت‌الهی» و «آرامش‌بهاری» در لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: طرح «ضیافت‌الهی» و «آرامش‌بهاری» در ۴۴ بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: باتوجه به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، امسال طرح «ضیافت‌الهی» و «آرامش‌بهاری» در ۴۴ بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه رمضان است که در راستای اجرای این طرح، جزء خوانی قرآن، تفسیر قرآن، برپایی نماز جماعت، پاسخ به سوالات شرعی به صورت روزانه در امامزامادگان استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: همچنین طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز است که این طرح نیز از ۲۷ اسفند ماه شروع خواهد شد و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که برنامه‌های این طرح شامل برپایی خیمه‌های معرفت، لحظه تحویل سال در امامزادگان، ایجاد غرفه‌های فرهنگی و نمازجماعت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس‌زاده عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح در امامزادگان استان لرستان، ۳۰ مبلغ به استان اعزام خواهد شد و ۳۰ مبلغ بومی هم برای اجرای این طرح‌ها همکاری خواهند داشت.

وی گفت: باتوجه به اینکه شاهد تقارن ماه رمضان و نوروز هستیم این دو طرح در بقاع متبرکه استان با حضور مردم اجرا می‌گردد که این برنامه فرهنگی و مذهبی طی سال‌های گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: هرساله در ایام نوروز مسافران زیادی از امامزادگان استان لرستان بازدید می‌کنند و با توجه به اینکه ماه رمضان در ایام نوروز قرار دارد ولی امامزادگان آمادگی لازم برای اجرای این طرح و حضور مسافران را دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از