حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

طرح «همکلاسی مهربان» در لرستان اجرا می‌شود

طرح «همکلاسی مهربان» در لرستان اجرا می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: طرح «همکلاسی مهربان» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در لرستان اجرا می‌شود.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: امسال پنجمین سال است که طرح همکلاسی مهربان توسط بسیج دانش‌آموزی در استان اجرا می‌شود که هدف از این برنامه، کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه و در آستانه سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد که این طرح از نیمه دوم شهریور آغاز می‌شود و چند روز قبل از بازگشایی مدارس، بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان از ساماندهی توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان خبر داد و گفت: برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، خیریه‌ها، نهادها و ادارات کمک‌هایی را جمع‌آوری می‌کنند اما ممکن است که برخی از دانش‌آموزان چند بار از این کمک‌ها بهره‌مند شوند و برخی از دانش‌آموزان از این کمک‌ها بی‌بهره باشند که این کمک‌ها امسال ساماندهی خواهد شد.

حقیقی بیان کرد: با همکاری آموزش و پرورش قرار است که بانک اطلاعاتی از دانش‌آموزان تهیه شود و سپس کمک‌هایی که از بخش‌های مختلف جمع‌آوری شده، در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر توسط بسیج دانش‌آموزی تهیه و توزیع شد که امسال تلاش می‌شود تا بسته‌های بیشتری تهیه و توزیع شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از