حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
طرح جامع شهری چغابل رومشکان تصویب شد
استاندار لرستان:

طرح جامع شهری چغابل رومشکان تصویب شد

استاندار لرستان گفت: دستورالعمل طرح جامع شهری چغابل رومشکان و چند پروژه گسترش روستا مصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستور جلسه‌های امروز آغاز فعالیت آمار کشاورزی است، با توجه به اهمیتی که کشاورزی در استان دارد و اینکه چندین سال است که آمارگیری انجام نشده، این کار در حد دستورالعمل و اجرایی آمده و ما متصدی عمل می‌شویم.

وی افزود: دقت در آمار مهم است که مدیران جهاد کشاورزی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید کمک کنند تا بتوانیم بهترین، دقیق‌ترین و قابل توجیه‌ترین آمار را داشته باشیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: وضعیت روز و وضعیت مغفول شده باید مشخص شود چون وضعیت مغفول به ما کمک می‌کند فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تقویت زیرساخت‌ها فراهم شود بنابراین بسیار مهم است که فرصت‌های اقتصاد کشاورزی در آمار بیان شود.

شفقت بیان کرد: فاصله زیرساختی که بین فرصت‌ها و زیرساخت‌ها وجود دارد بیان شود تا بتوان زیر ساخت‌ها را از کشور فراهم کرد تا بهره‌وری کشاورزی بالا برود.

وی گفت: پنج ماه است که به همه مدیران اعلام شده هر چه سریعتر بودجه ۱۴۰۲ را جذب کنند که نهایتاً تا شهریور جذب شد، به مدیران اعلام شده که فرصت‌های اعتبارات عمومی که در اختیار وزراتخانه‌هاست را جمع و دریافت کنند و بتوانند به نفع استان منابعی بیشتری را از مرکزیت کشور بیاورند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مدیران به‌ طور جدی تخصیص‌های بیشتری را بگیرند تا از اعتبارات ملی استفاده کنیم و از الان تلاش کنند تا پروژه‌های به نام حوزه خودشان را در اعتبارات ۱۴۰۴ ثبت کنند.

وی بیان کرد: در این جلسه دستور العمل طرح جامع شهری چغابل رومشکان و چند پروژه گسترش روستا مصوب شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از