حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/18 شمسی | 2024/10/09 میلادی
طلب ۹۰۰ میلیاردی تامین اجتماعی لرستان از دستگاه‌ها
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان مطرح کرد:

طلب ۹۰۰ میلیاردی تامین اجتماعی لرستان از دستگاه‌ها

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: تامین اجتماعی از دستگاه‌ها و کارفرمایان لرستان ۹۰۰ میلیارد تومان طلب دارد.

منوچهر گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: تامین اجتماعی لرستان ۹۰۰ میلیارد تومان از کارفرمایان و دستگاه‌ها طلب دارد که می‌طلبد این بدهی‌ها پرداخت شود تا این سازمان هم بتواند خدمات خود را بهتر ارائه دهد.

وی افزود: در حال حاضر یک‌ هزار و ۶۰۲ نفر در استان از مقرری بیمه بیکاری استفاده می‌کنند که آمار مقایسه‌ای بیمه بیکاری کاهش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۲۴۳ هزار و ۱۷۱ بیمه‌شده اصلی در استان وجود دارد، گفت: در مجموع ۸۱۰ هزار و ۷۸۲ نفر در استان تحت پوشش این سازمان قرار دارند و از خدمات مختلف این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

گودرزی بیان کرد: از دیگر خدماتی که این سازمان ارائه می‌دهد این است که ۹۱ هزار و ۵۱۴ نفر در استان مستمری دریافت می‌کنند، همچنین ۴۲ هزار و ۷۱۴ نفر هم از جمعیت دانشجویان، زنان خانه‌دار، دختران و سایر مشاغل آزاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که در همه بخش‌ها به‌جز بیمه بیکاری، آمار تحت پوشش افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۶۷۵ کارگاه در استان فعالیت دارند، یادآور شد: بیش از ۱۳۹ هزار نفر کارگر در این کارگاه‌ها بیمه‌شده اجباری هستند.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از