حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

طوفانِ بیداری

طوفانِ بیداری

تحلیلگر سیاسی نوشت: طوفان‌الاقصی در حقیقت طوفانِ‌ بیداری بود که موجی از خشم و انزجار ملت‌های دنیا علیه رژیم صهیونیستی را به راه انداخت.

به گزارش سفیرافلاک، طوفان‌الاقصی چند روز پیش توسط جوانان باهوش فلسطین انجام شد و تعداد زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی در این عملیات به هلاکت رسیده و تعدادی اسیر شدند.

این عملیات ناشی از ۷۸ ظلم صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین بود که این ظلم، بیداد کرد و جوانان جبهه مقاومت بااقتدار، گوشه‌ای از توان خود را نشان دادند که به همه دنیا ثابت کردند اگر روزگاری با سنگ دفاع می‌کردند اما امروز با موشک از خود دفاع کرده و برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل با همه توان ایستاده‌اند.

بعد از انجام عملیات طوفان‌ الاقصی، عموم مسلمانان جهان در جریان این ظلم‌های چند ساله قرار گرفتند، رژیمی که برای اهداف خود دست به هر جنایتی زده و ظلم‌های زیادی را بر مردم وارد کرده است.

طی روزهای گذشته نه تنها مسلمانان، بلکه بسیاری از انسان‌های آزاده عالم در جریان مظلومیت فلسطین و ظلم رژیم کودک‌کش اسرائیل قرار گرفته و می‌توان گفت طوفان‌ الاقصی هم طوفان موشکی بود و هم طوفان مردمی که کشورهای زیادی حمایت خود را از فلسطین اعلام کردند.

طوفان‌ الاقصی در حقیقت طوفان بیداری بود که موجی از خشم و انزجار ملت‌های دنیا علیه رژیم صهیونیستی را به راه انداخت و این عملیات پیام‌های زیادی دارد که مسلمانان عالم از مظلومیت همیشه دفاع خواهند کرد و ریشه‌های ظلم و ستم را قطع می‌کنند.

رژیم صهیونیستی طی این سال‌ها از هیچ جنایتی دریغ نکرده و طی روزهای اخیر به صورت گسترده، جنایات زیادی را انجام داده که قطع آب و برق نشان‌دهنده نسل‌کشی است چرا که بمبارانی که منجر از بین رفتن ۷۰ خانوار شود، مصداق بارز نسل‌کشی است. خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها هیچگاه عوض نمی‌شود و این عملیات شکستی سنگین برای آنهاست.

نویسنده: غلامرضا یاسینی‌کیا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از