حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/12 شمسی | 2024/05/01 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

عبور رژیم جعلی صهیونیست از خط قرمزهای بشری

عبور رژیم جعلی صهیونیست از خط قرمزهای بشری

استاندار لرستان با اشاره به اینکه قدس‌ حادثه‌ای بی‌سابقه در تاریخ است، گفت: رژیم جعلی صهیونیست همه خط قرمزهای بشری را زیر پا می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید حجازی و بزرگداشت عملیات کربلای ۱۰ که در سالن اجتماعات بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در ابتدای کار سه بحث محوری مبارزه با استبداد، نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را مطرح کرد.

وی افزود: مبارزه با استبداد یک بحث داخلی بود که در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ با به زیرکشیدن رژیم فاسد پهلوی به سرانجام رسید و با استقرار نظام مقدس جمهوری طومار استبداد در این سرزمین در هم پیچیده شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: مبارزه با نظام سلطه و استعمار یک بحث داخلی و بین‌المللی بود، در این کشور کارهای بزرگی مانند خنثی کردن بسیاری از تهدیدات داخلی و بین‌المللی، مقاومت در برابر تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به سرانجام رسیده است.

زیویار بیان کرد: شهیدان و ایثارگران آنقدر شجاعانه، دلاورمندانه و غرورآفرین کارهای بزرگی انجام دادند که کسی نگاه چپ به مرزهای سرزمینی این کشور نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه قدس حادثه‌ای بی‌سابقه در تاریخ است، عنوان کرد: اگرچه مردم یک کشور و منطقه جان خود را فدا می‌کنند اما غزه فقط موضوع یک کشور نیست، رژیم جعلی صهیونیستی قصد دارد با یک پایگاه نظامی علیه مسلمانان قدم بردارد و همه خط قرمزهای بشری را زیر پا می‌گذارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه حلقه اتصال این سه بحث اساسی موضوع شهید و شهادت است، گفت: علت اساسی هر انقلابی را باید در اهمیت و ضرورت موضوعات اساسی آن دنبال کنیم، تفاوت انقلاب اسلامی با کشور‌های دیگر بزرگی، الگو بودن و اثرگذاری آن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از