حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

عظمت ایران مرهون‌ دفاع‌مقدس است

عظمت ایران مرهون‌ دفاع‌مقدس است

امام جمعه بروجرد گفت: عظمت ایران مرهون‌ دفاع‌مقدس و جانفشانی رزمندگان و شهداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به ولادت پیامبر (ص)، اظهار داشت: باید اخلاق پیامبر (ص) را در زندگی پیاده کنیم و باید در این مناسبت‌های ولادت، اوصاف آن‌ها را بیان کنیم و الگو بگیریم.

وی با اشاره به هفته وحدت، افزود: رهبری در دیدار اخیری که داشتند بر روی واژه امت اسلامی تاکید بسیار زیادی داشتند و این یعنی همه مذاهب اسلامی، لذا این وحدتی که حاکم است باید تلاش کنیم تا قوی‌تر شود تا دشمن نتواند رخنه کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته دفاع‌مقدس، گفت: این دفاع برای خدا بود و وقتی دفاعی برای خدا باشد، دفاع‌مقدس می‌شود که در این هشت سال رزمندگان جانانه و ایثارگرانه تا پای جان ایستادند و امدادهای غیبی نیز نصیب ملت ایران شد.

حسینی بیان کرد: دشمن برای نابودی نظام ما برنامه داشت از همین رو جنگ تحمیلی را برنامه‌ریزی کردند، کشورهای بسیار زیادی علیه کشور ما وارد جنگ شدند اما ایران با دست خالی ایستاد و با توکل به خدا پیروز میدان شدیم.

وی عنوان کرد: رزمندگان ما در دفاع‌مقدس درس بزرگی به دشمن دادند و امروز ایران از عظمت جهانی برخوردار است که این به برکت تقدیم جان شهدا و ایثارگری رزمندگان بود و رزمندگان ما دست به دست هم دادند و دشمن را بیرون کردند.

خطیب جمعه بروجرد یادآور شد: پرتاب ماهواره تحقیقاتی چمران کار دست فرزندان این سرزمین است که جای تقدیر دارد.

حسینی بیان کرد: رئیس‌جمهور باید در سخنان خود مراقب باشند چرا که باید توجه داشت که انقلاب صادر شده است و خروش دانشجویان نیز به معنی صدور انقلاب است، همچنین باید توجه داشت که ما با کفار برادر نیستیم، همچنین نباید مشکلات را به fatf گره زد.

وی با بیان اینکه رزمندگان یمنی به فناوری موشک بالستیک دست پیدا کردند، گفت: این موشک قدرت پرتاب زیادی دارد و این پیروزی بزرگی برای رزمندگان این منطقه است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات نساجی بروجرد، افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم که از اینها دفاع کنیم و از دستگاه قضایی و امنیتی تقاضا داریم تا با یاوه‌گویان در این راستا برخورد شود.

حسینی عنوان کرد: رژیم‌صهیونیستی دستگاه‌های ارتباطی رزمندگان لبنان را منفجر کرد که تعدادی شهید و مصدوم شدند ولی اطمینان داریم دشمن از این کار خود پشیمان خواهد شد.

انتهای خبر/  

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از