حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

علم، علیه بشریت

علم، علیه بشریت

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان نوشت: نظام سلطه از علم، علیه بشریت استفاده می‌کند و در جهت منافع خود، جنایت‌های زیادی انجام می‌دهد.

 

 به گزارش سفیرافلاک، دولت آمریکا برای رسیدن به اهداف و منافع خود حاضر است دست به هر جنایتی بزند تا اینگونه آتش خشم خود را نشان دهد، جنگ، توطئه، فتنه، کشتارجمعی و استفاده از سلاح‌های مختلف تنها بخشی از جنایات شیطان بزرگ است که سال‌هاست آنها را به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدف خود به کار می‌برد.

جنگ و جنایت‌ علیه انسان‌های بی‌گناه و کودکان و زنان، گوشه‌ای از این چهره پلید را در دنیا نمایان می‌کند، گاهی دست به جنایت‌هایی می‌زند که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

حمایت آمریکا از تروریست و داعش بر هیچ کسی پوشیده نیست، جنایت‌های داعش در به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌گناه و مظلوم همگی بیانگر خباثت و رفتارهای غیرانسانی آمریکاست که در این جنایت‌ها از خود نشان می‌دهد.

در روزهای اخیر که شاهد جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین و غزه هستیم، آمریکا به صورت پنهان و آشکار حمایت خود را از جنایات و حملات رژیم صهیونیستی نشان داده و این در حالیست که آمریکا شعار حامی صلح و امنیت در جهان را سر می‌دهد در حالی که این شعار هم مانند شعارهای دیگر این رژیم پوچ و بی‌اعتبار است.

آمریکا همیشه با استفاده از سلاح‌های بیولوژیکی،‌ هسته‌ای و میکروبی سعی دارد دست به کشتار انسان‌ها بزند و برای رسیدن به منافع خود همه چیز را نابود کند، این اقدام آمریکا در واقع ثابت می‌کند که آمریکا علم را در جهت صلح و توسعه به کار نمی‌برد بلکه از علم برخلاف این شعار استفاده می‌کند.

اگرچه استفاده از علم در راستای امنیت و آرامش انسان‌هاست اما آمریکا سعی دارد تا از پیشرفت‌های علمی در جهت ساخت انواع سلاح‌هایی استفاده کند که هرچند وقت یکبار شاهد فجایع و جنیات‌هایی هستیم که چندین انسان بیگناه جان خود را از دست می‌دهند و استفاده از علم علیه بشریت، راهبرد دشمن است.

نویسنده: محمدرضا جعفری، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از