حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

عمان به برانکو «بله» گفت

عمان به برانکو «بله» گفت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز پنجشنبه در دوحه قطر با گزینه هدایت این تیم مذاکره خواهد کرد تا تکلیف برانکو برای بازگشت به نیمکت سرخ‌پوشان مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، دیدارهای دوم تیم‌های حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا آغازشده تا رفته‌رفته به هیجان این رقابت از سوی مشتاقان فوتبال در قاره کهن و حتی دنیا افزوده شود.

تیم‌ملی ایران نیز فردا جمعه ۲۹ دی‌ماه مقابل هنگ‌کنگ دومین دیدار خود در گروهC را در حالی برگزار می‌کند که نخستین بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی در این جام با برد چهار بر یک آنها همراه بود.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران نیز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز پاسخگوی سؤالات خبرنگاران در نشست خبری پیش‌ازاین دیدار خواهد بود.

این در حالی است که بخش دیگری از نگاه فوتبال دوستان ایرانی بخصوص هواداران پرسپولیس چند کیلومتر آن‌طرف‌تر با گفتگوی امروز سرمربی تیم‌ملی ایران فاصله دارد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره مستقیم با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان وارد دوحه قطر شده قرار است تقریباً هم‌زمان با نشست قلعه‌نویی جلسه‌ای را با برانکو ایوانکوویچ در هتل «Windham west ba» برگزار کند.

نشستی که تکلیف بازگشت برانکو به نیمکت سرخ‌پوشان را پس از جدایی یحیی گل‌محمدی مشخص می‌کند.

او که همراه با تیم ملی عمان در دقایق پایانی نخستین بازی تیمش مقابل عربستان شکست دو بر یک را متحمل شد باوجود صراحت در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر و استفاده ازجمله «تمرکزم روی تیم ملی عمان است» به بازگشت به پرسپولیس را به زمان دیگری موکول کرد اما حالا با نظر مثبت مدیران فدراسیون عمان پای میز مذاکره با پرسپولیس می‌نشیند.

نشستی که خروجی آن آب پاکی را روی دست درویش می‌ریزد تا تکلیف سرمربی این تیم در ادامه لیگ برتر نیز مشخص شود.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از