حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

عملیات «وعده‌ صادق» اقتدار ایران را نشان داد

عملیات «وعده‌ صادق» اقتدار ایران را نشان داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: عملیات «وعده‌ صادق» اوج قدرت و اقتدار جمهوئری اسلامی ایران را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» احمد حسنوند ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دست چپاولگران و استکبار جهانی که در راس آن‌ها آمریکا قرار دارد، از منافع این کشور کوتاه شد و ایستادگی و اقتدار ملت ایران سبب شکست دشمن شد.

وی افزود: طی این سال‌ها دشمنان از فتنه‌ها، تحریم‌ها، توطئه و حتی جنگ تحمیلی هم استفاده کردند تا به ملت ایران ضربه بزنند اما ملت ایران گوش به فرمان امامین انقلاب، همه توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش داشتند تا ارزش‌های اسلامی حفظ شود و این نهاد مقدس از بدو تاسیس تاکنون همیشه با موفقیت توانسته نقش خود را به خوبی ایفا نماید.

حسنوند عنوان کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف وظایفی را بر عهده دارد که به خوبی از عهده همه آن‌ها برآمده است و این نهاد در راستای تربیت و سازماندهی جوانان انقلابی نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به اقتدار سپاه در کشور، گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح طی این سال‌ها به پیشرفت‌های بسیار زیادی دست یافته و امروز دشمنان به خوبی می‌دانند که ایران از نظر نظامی و موشکی بسیار مقتدر و قوی است و در برابر هر اقدام دشمن، پاسخی سخت می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآورشد: در دوران دفاع مقدس ایران کشوری بود که تازه انقلاب در این کشور صورت گرفته و تجهیزات نظامی و موشکی نداشتند و دشمن بمباران‌های زیادی انجام داد که نمونه آن بمباران شهرستان بروجرد در دو مدرسه بود که منجر به شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز شد ولی ایستادگی ملت ایران سرانجام سبب پیروزی جمهوری اسلامی ایران شد.

حسنوند قدرت موشکی ایران را بسیار بی‌نظیر در دنیا برشمرد و ادامه داد: شهید حسن طهرانی‌مقدم و همرزمان ایشان برای عرصه موشکی ایران تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیار زیادی را انجام دادند و امروز سپاه پاسداران در مقابل حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، پاسخی دندان‌شکن را با موشک به دشمن داد.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق تنها دشمن را تنبیه کرد و بخش کوچکی از توان موشکی خود را نشان داد اما اگر خطایی دیگر از دشمن سر بزند، سیلی سخت‌تری به دشمن زده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در عملیات وعده صادق، موشک‌ها و پهپادها یکی از غیر قابل نفوذترین پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند و این اوج قدرت موشکی ایران را نشان می‌دهد و هیمنه دشمن را در هم شکستند.

حسنوند خاطر نشان کرد: به برکت وجود مقام معظم رهبری، امروز ایران در اوج اقتدار در دنیا قرار دارد که این اقتدار نتیجه خون شهدا است و هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت و مقتدرانه در برابر دشمن ایستاده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از