حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد:

عملیات «طوفان الاقصی» ضربه‌ای ترمیم‌ناپذیر بر پیکر استکبار

عملیات «طوفان الاقصی» ضربه‌ای ترمیم‌ناپذیر بر پیکر استکبار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه‌ای بر پیکر قدرت‌های مخالف جبهه مقاومت وارد کرد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب‌ترمیم ناپذیر است.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با عملیات طوفان‌الاقصی اظهارداشت: پیروزی غرورآفرین طوفان‌الاقصی برگرفته از عقده‌ای است که مردم مظلوم فلسطین طی ۷۵ سال در گلو داشتند و نظاره‌گر ظلم و کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی بودند.

 وی افزود: آمریکا همه‌جانبه از این غده سرطانی حمایت می‌کند، اما عملیات طوفان‌الاقصی به لطف خداوند و با تحقق وعده الهی، ضربه‌ای بر پیکر قدرت‌های مخالف جبهه مقاومت وارد کرد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب‌ترمیم ناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به مظلوم‌نمایی رژیم غاصب صهیونیستی، عنوان کرد: یکی از سربازان غاصب اسرائیل اعلام کرد که نیروهای حماس ۴۰ کودک را کشته‌اند اما هیچ سندی نشان ندادند که مردم مظلوم فلسطین و جوانان جبهه مقاومت کودکی را سربریده باشند.

وی بیان کرد: اسناد نشان می‌دهد جبهه مقاومت با زنان و کودکانی که به اسارت درآمده بودند با رحمت الهی و عطوفت اسلامی برخورد می‌کردند و حتی برخی زنانی که از فرزندشان جدا شده بودند را برای انسانیت آزاد می‌کردند.

غلامی گفت: پیروزی برای حزب‌الله است و رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند و قطعاً این برگرفته از وعده الهی است، دشمن نمی‌تواند جای شهید را با جلاد عوض کند، جلاد همیشه جلاد می‌ماند و این خواب که با تخریب غزه و فلسطین به قدرت می‌رسند، تعبیر ناشدنی است.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در طول ۷۵ سال بارها حمله کرد و عملیات‌ها را شکل داد اما موفق نشد، ماه پشت ابر نمی‌ماند و حقیقت برملا می‌شود که جلاد همیشه جلاد و شهید ماندگار و عزت دنیای اسلام است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند به دلایل نامناسب بودن شرایط جوی حمله زمینی را به تعویق انداخته است اما در حقیقت از اقدام جوانان فلسطینی می‌ترسد چون اگر زمینی ورود کند برای همیشه به درک واصل می‌شود.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد در حال حاضر فقط  جمهوری اسلامی ایران با درایت رهبر معظم انقلاب در وسط میدان برای دفاع از مظلومین فلسطین حاضر است، دولت‌های اسلامی، مسلمانان و مدعیان حمایت از مظلوم در دنیا باید هر طور که می‌توانند به مردم مظلوم فلسطین کمک کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از