حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
امام جمعه بروجرد:

«وعده‌ صادق» اقتدارمان را به رخ دنیا کشید

«وعده‌ صادق» اقتدارمان را به رخ دنیا کشید

امام جمعه بروجرد گفت: عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی صبح امروز در دیدار کارکنان نیروهای مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نیروهای مسلح در راستای دفاع از ارزش‌ها و وطن با همه توان در میدان حضور دارند و همیشه تا پای جان آماده جانفشانی هستند.

وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی دخالت‌های زیادی در کشور داشتند و پهلوی که انسانی ترسو و بی‌اختیار بود توانایی اداره و قاطعانه صحبت کردن را نداشت و تلاش می‌کرد تا طبق فرهنگ غرب در کشور حرکت کند اما با پیروزی انقلاب همه این توطئه‌های دشمنان فرو ریخت.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا امروز نیروهای مسلح در عالی‌ترین سطح قرار دارند و توانایی خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به عملیات وعده صادق، بیان کرد: در این عملیات نیروهای مسلح با استفاده از پهپاد و توان موشکی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشیدند و با اقتدار خود سبب شکست دشمن شدند.

وی قدرت موشکی را اقتدارآفرین برشمرد و گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی ایران، این کشور در بسیاری از عرصه‌ها عقب بود اما بعد از انقلاب زمینه برای نشان دادن توانمندی جوانان این سرزمین فراهم شد و امروز می‌بینیم که قدرت موشکی علاوه بر اقتدار، امنیت‌آفرین هم می‌باشد.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: عملیات وعده صادق سبب ترس دشمنان شده است و به همه دنیا نشان داده شد که ایران امروز بسیار قوی و مقتدر است و هر واکنشی از سوی دشمن را با پاسخی سخت، جواب می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی یادآورشد: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق سبب شهادت تعدادی از عزیزان ما شد و دشمن خیال می‌کرد این اقدام بی‌پاسخ می‌ماند ولی نیروهای مسلح نشان دادند که هر اقدامی از سوی دشمن، سیلی سختی را به دنبال دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از