حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
امام‌ جمعه کوهدشت:

عملیات مقتدرانه وعده صادق دنیا را متحیر کرد

عملیات مقتدرانه وعده صادق دنیا را متحیر کرد

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه عملیات مقتدرانه وعده صادق دنیا را متحیر کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی است و این خون شهدای عزیز بود که جوشید و ملت ایران را سربلند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: شیطان دوست ندارد انسان از گناهان دوری کند و به سمت مسیر الهی برود و قاب توبه دارای شرایط و اقسامی است که می‌تواند آثار گناه را شست‌وشو دهد.

وی با اشاره به اینکه توبه چهار ستون و پایه دارد، افزود: توبه واقعی این است که انسان قلباً و با اعضا و جوارح تصمیم بگیرد عمل معصیت را انجام ندهد و به گناه برنگردد و آن را ترک کند.

امام‌ جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتدار نظامی ایران، عنوان کرد: یکی از ابزارهای فشار بر دشمن، مسئله امکانات نظامی می‌باشد که امروز با هنر جوانان ایرانی به وجود آمده است؛ دشمنان می‌خواهند این متوقف شود، منطق عقلایی به ما می‌گوید که بایستی این راه ادامه یابد، سپاه مظهر اقتدار میدانی است، اگر در میدان قوی نباشیم در مسائل سیاسی و مذاکرات قوی نخواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت ابعاد و عظمت وعده صادق، تصریح کرد: این عملیات به تعبیر غربی‌ها، بزرگ‌ترین عملیات پهبادی تاریخ است که با ۱۷۰ فروند پهباد به رژیم صهیونیستی حمله شد.

طهماسبی گفت: بنا بر اعلام نظر ارتش رژیم صهیونیستی، ایران در عملیات شبانه خود، فقط در کمتر از نیم ساعت از ۱۲۰ موشک بالستیک استفاده کرد و در این راستا توانمندی نظامی ایران در مقایسه با قدرت‌های نظامی همچون چین بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: نمایش قدرت بازدارندگی قوی ایران، ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران، قدرت بالای آتش لحظه‌ای ایران با مقایسه قدرت آتش ذرات‌خانه ابرقدرت‌ها، هشدار به ابرقدرت‌های جهانی، نفوذپذیری گنبد آهنین و به کار افتادن سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی و... از ابعاد مهم عملیات وعده صادق به شمار می‌رود.

 وی با اشاره به عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی، گفت: ایران با اطمینان کامل با درایت مقام معظم رهبری، درس عبرتی به استکبار جهانی داد و این عملیات موجب خوشحالی محور مقاومت شد.

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه عملیات مقتدرانه وعده صادق دنیا را متحیر کرد، یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی است و این خون شهدای عزیز بود که جوشید و ملت ایران را سربلند کرد، بایستی بدانیم که زمین به‌زودی از قوم جنایتکار رژیم صهیونیستی پاک خواهد شد.

امام جمعه کوهدشت تصریح کرد: از تلاش‌های نیروهای مسلح و اطلاعاتی و امنیتی به جهت تأمین امنیت تقدیر و تشکر می‌کنم، امروز به جهان ثابت شد که رژیم صهیونیستی یک قدرت پوشالی و ضعیف است و در این راستا ایران فقط یک سیلی و عملیات تنبیهی را انجام داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از